فرایند درخواست شغل در لینکدین رباتیک می شود

به نظر می‌رسد لینکدین در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای سهولت و کمک به روند رباتیک جستجو و درخواست مشاغل است.

به گزارش تکناک، بر اساس یک افشای جدید، این شرکت متعلق به مایکروسافت در حال آزمایش یک دستیار جدید به نام “LinkedIn Coach” است که با پشتیبانی از کاربر در فرآیندهای برنامه، مهارت های جدید را به او آموزش می‌دهد و به او در ساختن شبکه خود در لینکدین کمک می‌کند.

نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، که ویژگی‌هایی کشف شده اما توسعه نیافته را معرفی می‌کند، این خبر را منتشر کرده است. طبق گفته آماندا پورویس، سخنگوی لینکداین ، این شرکت “همیشه در حال بررسی” راه های جدید برای بهبود تجربه کاربر در پلتفرم است. پورویس افزود، شرکت “به زودی موارد بیشتری ارائه خواهد کرد.”

در توییت اوجی به موارد زیر اشاره شده است:

«لینکدین در حال توسعه Linkedin Coach است!»

به نظر می‌رسد لینکدین در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای سهولت و کمک به روند رباتیک جستجو و درخواست مشاغل است.

«این دستیار هوش مصنوعی به شما در درخواست مشاغل، یادگیری مهارت های جدید و دستیابی به راه های بیشتر برای ارتباط با شبکه کمک می کند.»

در تصویر منتشر شده توسط اوجی که به نظر می‌رسد از لینکداین باشد، نمونه درخواست‌ها از ربات چت‌ مانند « How does Coach work?» و « What is the culture of Microsoft?» نشان داده شده است. از آنجایی که لینکداین متعلق به مایکروسافت است، راه‌یابی دستیاران مجهز به هوش مصنوعی به پلتفرم اجتماعی کاری قابل پیش بینی بود.

مایکروسافت در حال تجهیز همه ابزار خود به ربات چت، از بینگ گرفته تا Copilot برای تولید اسناد آفیس است و به تازگی قیمت‌گذاری بالایی را برای آن طی هفته گذشته اعلام کرد. این شرکت همچنین به تازگی یک ربات چت کدنویسی برای GitHub در نسخه بتا راه اندازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.