آغاز فروش عینک‌ واقعیت افزوده Magic Leap در 19 کشور دنیا

شرکت Magic Leap اعلام کرد عرضه دومین عینک واقعیت افزوده خود در 19 کشور آغاز از جمله امریکا و اروپا کرده اس

شرکت Magic Leap اعلام کرد عرضه دومین عینک واقعیت افزوده خود در 19 کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا و کشورهای اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

به گزارش تک ناک، این طرح 50 درصد کوچکتر و 20 درصد سبکتر از طرح اصلی است. پس پوشیدن آن برای مدت طولانی باید راحت تر باشد. Magic Leap همچنین نوید دید بهتری را برای واقعیت افزوده در نور روشن به لطف «تاریکی پویا» که باعث می‌شود محتوای مجازی با کیفیت تر به نظر برسد، می‌دهد.

در عینک جدید Magic Leap ظاهراً لنزهای اپتیکی تصاویر با کیفیت بالا را در متن خواناتر نشان می دهند و این شرکت میدان دید وسیع تری (70 درجه) نسبت به عینک‌های پوشیدنی مشابه ارائه می دهد.
شما می توانید انتظار قدرت پردازش مناسبی را از این عینک جدید داشته باشید که شامل یک پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر AMD Zen 2 ، یک دوربین 12.6 مگاپیکسلی (به علاوه دوربین های زیادی برای عمق، ردیابی چشم و میدان دید) و ردیابی دستی حرکات با سرعت 60 فریم بر ثانیه داشته باشید.

شما فقط می‎توانید 3.5 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید، اما فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی که به ادعای Magic Leap بیشترین میزان در هر دستگاه AR اختصاصی است فضا را برای نصب برنامه های پیچیده تر فراهم می کند.

digikala

همانطور که ممکن است حدس بزنید، این یک خرید معمولی نخواهد بود. مدل Magic Leap 2 Base ، 3299 دلار قیمت دارد، در حالی که توسعه دهندگانی که ابزارهای اضافی، ویژگی های سازمانی و دسترسی زودهنگام را برای استفاده داخلی می خواهند، حاضر خواهند بود 4099 دلار برای نسخه Developer Pro بپردازند. خریداران شرکتی می توانند یک مدل 4999 دلاری سازمانی بخرند که شامل به روزرسانی های منظم و مدیریت شده و امکانات تجاری دو ساله است.

با توجه به نکات بالا این عینک خیلی برای استفاده شخصی مناسب نخواهد بود. موارد استفاده آن بیشتر برای مراقبت‌های پزشکی، صنعت و سایر فضاهایی است که قیمت آن به راحتی می‌تواند با سود حاصل از استفاده آن جبران شود.
با این حال Magic Leap به پروژه‌های Qualcomm، Google و دیگران می‌پیوندد تا نشان دهد فناوری AR به کجا می‌رود. در جایی که فناوری اولیه حجیم بوده و فقط برای شرایط محدودی ایده آل است، سخت افزاری مانند Magic Leap 2 به نظر می رسد که در دنیای واقعی قابل استفاده تر باشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.