آپدیت جدید بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

انتشار آپدیت جدید برای بازی Mortal Kombat 1 که فریم 60fps به نسخه رایانه شخصی اضافه می کند

استودیو NetherRealm و شرکت Warner Bros آپدیت جدید بازی Mortal Kombat 1 را با یک گزینۀ جدید با نرخ فریم 60FPS برای نسخۀ رایانه شخصی منتشر کرده‌اند.

به گزارش تک‌ناک، مدتی طول کشید، امّا 9 ماه پس از انتشار بازی، کاربران رایانۀ شخصی اکنون می‌توانند از تنظیمات گرافیکی جدید لذت ببرند. قبل از این آپدیت، بخش‌های مختلف بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل شده بودند و به‌روزرسانی جدید این قفل را حذف می‌کند. پیشتر یک پچ غیر رسمی وجود داشت که قفل 30FPS را حذف کرد، امّا ما اکنون یک پچ رسمی نیز داریم.

همان‌گونه که در یادداشت‌های انتشار ذکر شده، این گزینۀ گرافیکی جدید برای کاربرانی با تنظیمات پیشرفته در نظر گرفته شده است و تنظیمات جدید بر فیلم‌های از پیش رندر شده تأثیری نخواهد داشت. علاوه بر این، تنظیمات به طور خودکار در طول مسابقات آنلاین غیرفعال می‌شود. همچنین این پچ با تغییرات شخصیتی مختلف، از جمله تنظیمات برای Reptile، Homelander، Peacemaker و مبارزان Kameo Janet Cage، Khameleon و Cyrax ارائه می‌شود.

بازی Mortal Kombat 1 هم اکنون در سراسر جهان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است. بازی Mortal Kombat 1 یک اثر مبارزه‌ای می‌باشد که استودیو NetherRealm آن را توسعه داده است. وظیفۀ انتشار این بازی برعهدۀ شرکت Warner Bros قرار داشت. این عنوان در سال 2023 منتشر شد و توانست باری دیگر طرفداران را به سمت خود جلب کند.

این نسخه دوازدهمین بازی از سری محبوب فایتینگ Mortal Kombat به شمار می‌رود و به نوعی دنبالۀ غیرمستقیم مورتال کامبت 11 هم محسوب می‌شود. در حقیقت با یک بازی ریبوت روبه‌رو هستیم که شخصیت‌های محبوبی را در آن می‌توان برای مبارزه به کار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.