آیا اپل مک بوک های جدید خود را معرفی می کند؟

اپل در حال آماده‌سازی برای یک رویداد جدید رونمایی  محصولاتش با نام “Scary Fast” است که در تاریخ 30 اکتبر(8 آبان)برگزار می شود.

به گزارش تکناک، این شرکت دعوت‌نامه‌های این رویداد را ، که با نام “Scary Fast” شناخته می‌شود، نیز ارسال کرده است. این موضوع برگرفته از شایعاتی  است که می گوید Apple (American multinational technology company) در حال آماده‌سازی برای به‌روزرسانی‌هایی در محصولات مک خود است.

آیا اپل مک بوک های جدید خود را معرفی می کند؟

در اوایل هفته جاری، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش کرده بود که اپل ممکن است یک رویداد غیرمنتظره با محوریت مک داشته باشد.

تاکنون، شایعات می گویند که اپل ممکن است یک نسخه به‌روز شده از آی مک ۲۴ اینچی، به همراه یک مک بوک پرو جدید را معرفی کند. شایعات قبلی نیز اشاره داشتند که این رایانه‌های جدید ممکن است از چیپ M3 جدید اپل بهره‌مند شوند تا عملکردی حتی سریع‌تر داشته باشند.

اما یکی از سوالاتی که هنوز پاسخی نداشته است این است که آیا اپل آماده است چیپ نسل بعدی M3 را رونمایی کند یا خیر.

امکان دارد که iMac جدید توسط چیپ M2 که اولین بار در WWDC 2022 معرفی شد، قدرت گرفته باشد. اما شعار “Scary Fast” به نظر می‌رسد اشاره به به‌روزرسانی‌های بیشتر و جذاب‌تر دارد..

اپل تازه‌ترین رویداد خود با نام “Wonderlust” را در ماه سپتامبر برگزار کرد، جایی که محصولات جدید از سری iPhone 15، به‌روزرسانی‌هایی برای Apple Watch و همچنین AirPods Pro با قاب شارژ USB-C را معرفی کرد.

با توجه به این که رویداد بعدی اپل کمتر از یک هفته دیگر برگزار می‌شود، نیازی به انتظار طولانی برای دیدن غافلگیری‌هایی که اپل در نظر دارد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.