آیا بازار کریپتو در آغاز راه است؟

 مدیر بایننس  در کنفرانس Mainnet که این هفته برگزار  شد، با تاکید بر اینکه این بازار کریپتو هنوز در اوایل راه خود  است گفت: "اصلاحات قیمت اتفاق خوبی است."

 مدیر بایننس  در کنفرانس Mainnet که این هفته برگزار  شد، با تاکید بر اینکه این بازار کریپتو هنوز در اوایل راه خود  است گفت: “اصلاحات قیمت اتفاق خوبی است.”

به گزارش تک ناک، او  به طور موثر استدلال کرد که سقوط ها و کاهش ارزش رمز ارزها  اساساً فقط پیش شرط های  لازم برای رشد صنعت رمز ارز هستند.

بیبی کوین

مرد شماره یک صرافی  Binance مطمئناً تنها کسی نیست که این نگاه را به وضعیت کنونی رمز ارز دارد. در حالی که برخی از سرمایه گذاران کریپتو به طور کامل از دارایی ها ی کریپتوی قطع امید کرده اند، دیگران، از جمله چانگ پنگ، ایمان بی پایان خود را به صنعت در حال مبارزه کریپتو ابراز کرده اند.

او گفت: «کریپتو خیلی جوان  است»، و افزود که سرمایه‌گذارانی که او آنها را تشویق کرد تا از زمستان عبور کنند، باید ارزش کریپتو را نه بر اساس ارزش، بلکه بر اساس تعداد افرادی که آن را می‌خرند، استفاده می‌کنند و معامله می‌کنند، بسنجند چرا که بازار هنوز اشباع نشده است.

digikala

این همان تفکری است که در وهله اول بسیاری از مردم را به سمت ویرانی مالی سوق داد.

مطمئناً، در مقایسه با دارایی‌های سنتی، اتمسفر کریپتو هنوز در مراحل ابتدایی نسبی خود است. اما این ایده تاکنون میلیاردها خسارت به سرمایه گذاران کوچک و کم اطلاع در این بازار وارد کرده است.

استدلال «کریپتو فقط یک بچه است» با توجه به آسیب‌های واقعی که ایجاد کرده است، به‌ویژه از جانب یکی از افراد در رأس شرکت که سرمایه‌های سرمایه‌گذاران  زیادی را بلعیده است. کمی غیر متقاعدکننده به نظر می‌رسد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.