آیا گوشی جدید HTC انتظارت را برآورده می کند؟

زمانی، HTC مشهورترین گوشی های هوشمند تاریخ مثل Xperia X1، T-Mobile G1 ، HTC Touch Pro و Touch Diamond، Nexus One، HTC Droid Incredible و HTC (M7) را عرضه کرد.

به گزارش تکناک،یک گوشی جدید HTC حدود یک هفته پیش در سایت گیک‌بنچ کشف شد و مشخصات و ویژگی های فنی آن نشان می دهد که این شرکت از گذشته خود درس نگرفته است.

یکی از دلایل سقوط این شرکت، عدم توانایی آن در مدیریت هزینه‌های لازم برای ارائه اجزای مناسب در گوشی‌هایش بود. اسکرین‌شات ها نشان می‌دهد که Snapdragon 7 Gen1 SoC با حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در وسط این گوشی قرار خواهد گرفت. دوربین پشتی اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک جک 3.5 میلیمتری برای هدفون در بالای این گوشی وجود دارد.

طبق شایعات گوشی جدید HTC به نام HTC U23 Pro 5G نامگذاری شده است و به گفته منابع از جنس پلاستیک و تصاویر آن در سایت چینی ptt.cc (از طریق AndroidPolice) منتشر شده است. شماره مدل این گوشی HTC 2QC9100 خواهد بود، اگرچه دو نوع دیگر (2QC9200 و 2QCB100) هم کشف شده‌اند. ظرفیت باتری، که HTC در آن نتوانست با رقبای خود رقابت کند، با 4600 mAh در یک اسکرین‌شات برای گوشی جدید HTC نشان داده شده است.

تلفن هوشمند قبلی HTC، Desire 22 Pro به تازگی در ماه جولای سال گذشته منتشر شده بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD با قطر ۶.۶ اینچ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. وضوح FHD+ آن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ است. تلفن هوشمند سال گذشته با پردازنده Snapdragon 695 5G عرضه شده و شامل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. آرایش دوربین سه گانه پشتی، شامل حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین التراواید و یک حسگر عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی است. حسگر ۳۲ مگاپیکسلی نیز دوربین جلویی را پشتیبانی می‌کند.

باتری موجود در Desire 22 Pro با ظرفیت ۴۵۲۰mAh، این دستگاه را تامین می‌کند. این دستگاه هرگز به طور رسمی در آمریکا عرضه نشده است، اگرچه وقتی در تابستان سال گذشته منتشر شد، قیمت آن در انگلستان 399 یورو بود.

برای کسانی که هنوز منتظر هستند که HTC دوباره به بازار تلفن های اندروید بالارده وارد شود، U23 Pro 5G آن مدل نیست. اما هنوز امیدواری هایی وجود دارد که یک روز شرکت بتواند از پوشال‌ها و زنگ زدگی‌های فیزیکی و ذهنی خود رها شود و یک گوشی بی نظیر و رده بالای دیگر را عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.