آیا +Galaxy Tab S9 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است؟

بعد از سفارش تبلت جدید سامسونگ +Galaxy Tab S9 ، احتمالاً در مورد جزئیات آن سوالاتی در ذهنتان پیش می‌آید.

به گزارش تکناک، مقاومت در برابر نفوذ اغلب در دستور کار همه کسانی است که با یک دستگاه الکترونیکی جدید سروکار دارند. تقریباً هر کاربر تلفن همراه و تبلتی در سراسر جهان تجربه‌هایی با آب داشته است و ذرات گرد و غباری که در داخل پورت‌های دستگاه‌های شما جمع می‌شوند، می‌توانند به سیستم خسارت وارد کنند.

بنابراین، وقتی تبلت جدید و عالی سامسونگ خود را باز کنید، حتماً در مورد این که این تبلت به چه میزان تحمل می‌کند، سوال خواهید کرد.

به طور کلی، تمامی محصولات خانواده Galaxy Tab S9 سامسونگ دارای رتبه IP68 هستند. این رتبه‌بندی، میزان “محافظت در برابر ورود” گرد و غبار (مقدار “6”) و مایعات (مقدار “8”) را ارزیابی می‌کند. هر دو نمره در بالاترین محدوده خود قرار دارند و به شما یک دستگاه با حفاظت بسیار بالا ارائه می‌دهند.

آیا +Galaxy Tab S9 ضد آب است؟

اگرچه دستگاه الکترونیکی کاملاً و واقعاً ضدآب را نمی‌بینیم، اما تبلت Tab S9+ دارای دومین رتبه‌بندی ضدآب است که یک دستگاه می‌تواند داشته باشد (همچنین در رده 9K قرار دارد که می‌تواند در برابر جت آب با قدرت و درجه حرارت بالا مقاومت کند). این به این معنی است که دستگاه می‌تواند در برابر باران یا حتی سقوط تصادفی در آب تا عمق حدود 5 فوت (1.5 متر) به مدت 30 دقیقه مقاومت کند.

این بسیار قابل توجه است و حتی به بی احتیاط ترین کاربران نیز باید به توانایی تبلت در عملکرد تقریباً در هر شرایط آب و هوایی، درمان یا تماس تصادفی با آب ایستاده اطمینان کامل بدهد. (شاید شما هم  مانند تعداد بیشماری باشید که در حین استراحت در حمام، برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا می کنند).

مهم است به‌یاد داشته باشید که نباید تبلت خود را برای غواصی استفاده کنید یا آن را برای مدت طولانی در آب حمام بگذارید. اما یک سقوط تصادفی در حمام یا در انتهای کم‌عمق استخر، یا یک نمونه خیس شدن سبک تحت بارش باران، به طور معمول بر عملکرد دستگاه جدید شما تأثیر زیادی نخواهد داشت.

درجه ضد گرد و غبار آن چیست؟

سامسونگ +Galaxy Tab S9 شما در کنار مقاومت در برابر آب که در برابر کمی باران یا گودال بسیار مقاوم است، کاملاً ضد گرد و غبار است. رتبه محافظتی “6” آن نشان می‌دهد که این تبلت “ضد گرد و غبار” است، به این معنی که در هنگام آزمون رتبه‌بندی، هیچ نفوذی از گرد و غبار رخ نداد.

این بدون شک به شما احساس راحتی بسیاری می‌دهد وقتی تبلت خود را در کوله‌پشتی قرار می‌دهید یا در فضای باز استفاده می‌کنید، زیرا محفظه‌ای کاملاً محکم در برابر ذراتی است که در غیر این صورت ممکن است در پورت‌ها جمع شده و در نهایت به درون قطعات داخلی دستگاه نفوذ کنند. این مشکل می‌تواند برای کاربران تبلتی که از ابزارهایی با این رتبه استفاده نمی‌کنند، دردسر بزرگی ایجاد کند. خوشبختانه، این مسئله هرگز مشکلی برای تبلت جدید شما، Galaxy Tab S9+، نخواهد بود.

+Galaxy Tab S9 در مقایسه با رقبای خود چگونه است؟

رتبه IP68 که توسط تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ حمل می‌شود، سرعت آن را نسبت به بسیاری از رقبایش بالاتر می‌برد. به عنوان مثال، تبلت‌های آیپد اپل هیچ مقاومتی در برابر آب ندارند. از نظر قابلیت حمل و نقل و تولیدی، بیشتر تبلت‌ها به استثنای محصولات اپل، نمی‌توانند با آخرین محصولات سامسونگ مقایسه شوند،. Galaxy Tab ویژگی‌های کاربردی بسیار خوبی را ارائه می‌کند و وقتی صحبت از فناوری حفاظتی یکپارچه می‌شود که دستگاه شما را بدون توجه به آنچه که می‌شود به کار خود ادامه می‌دهد، یک صنعت است.

این تبلت دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی و همچنین سیستم عامل One UI 5.1 Android 13 است. همچنین از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که باتری آن 10090 میلی‌آمپر ساعت است، به این معنی که بعید به نظر می‌رسد که به‌طور ناگهانی انرژی خود را از دست بدهید.

اولاً، همیشه ایده خوبی است که از تماس بیش از حد با گرد و غبار و مایعات در دستگاه‌های الکترونیکی خود پرهیز کنید، بدون توجه به اینکه آنها دارای رتبه IP هستند یا خیر. تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ یک ابزار قوی است و همراه با یک قلم S Pen عرضه می‌شود. اضافه کردن یک پوشش صفحه نمایش برای محافظت از صفحه شیشه‌ای تبلت در برابر سقوط، یک اقدام خوب است.

این تبلت با صفحه شیشه ای قوی و آلومینیوم با کیفیت ساخته شده است که بقیه قاب را تکمیل می کند. با این حال، سقوط شدید همیشه یک مشکل برای هر دستگاه الکترونیکی است. استفاده از یک محافظ برای حذف این نگرانی می‌تواند مناسب باشد. امروزه انواعی از استندها با امکانات اضافی وجود دارند، بنابراین پیدا کردن یک استند با پشته چرخشی، پایه‌ی قابل تنظیم یا حتی یکی ساخته شده از چرم با کیفیت عالی، برای بهبود کارایی این ابزار جدید در زندگی روزمره‌ی شما روشی عالی‌ است.

+Galaxy Tab S9 شما را ناامید نمی کند

ضد گرد و غبار و بسیار مقاوم در برابر آب، تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9+ یک ابزار قوی است که آماده است تا در برابر سخت‌ترین آزمون‌ها مقاومت کند. رتبه IP68 آن بیش از حد توانایی دارد تا در برابر گرد و غبار و ذرات دیگری که در غیر این صورت از طریق درزهای کوچک در لبه‌ها یا پورت‌های دستگاه وارد می‌شوند، دفاع کاملی را ارائه دهد. اگرچه شما احتمالاً هرگز تمایلی به غرق کردن تبلت خود در یک سطل آب نداشته باشید، اما خوب است بدانید که می‌تواند در برابر باران یا سقوط غیرمنتظره در استخر مقاومت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.