آیفون 16 پرو با تکنولوژی تتراپریسم عرضه می شود

اپل با استفاده از یک طراحی پیشرفته تتراپریسم، قابلیت زوم اپتیکال تا 5 برابر را در سیستم دوربین آیفون ۱۵ پرومکس گسترش داد. اما مشتریانی که تمایل دارند از مدل استاندارد آیفون ۱۵ پرو استفاده کنند، همچنان از زوم اپتیکال 3 برابر مانند مدل‌های قبلی برخوردار هستند.

به گزارش تکناک، خبر خوب برای طرفداران زوم 5 برابر این است که هر دو نسخه آیفون ۱۶ پرو در سال آینده ممکن است از طراحی tetraprism استفاده کنند.

آینده Tetraprism

این بر اساس پیش بینی سخت افزاری اغلب قابل اعتماد مینچی کو است. در یک یادداشت تحقیقاتی که این هفته برای تقویت تأمین‌کننده Largan منتشر شد، کو ادعای ماه‌ها قبل خود را تأیید کرد که در سال ۲۰۲۴ “دو مدل iPhone 16 Pro با استفاده از لنز‌های tetraprism  وجود خواهد داشت.

ظاهرا آیفون 15 پرو مکس به Largan کمک کرد تا به بالاترین میزان درآمد 46 ماهه خود دست یابد که انتظار می رود تا سه ماهه اول سال آینده نیز ادامه یابد.

واکنش به بیش از حد گرم شدن آیفون 15

بیش از یک هفته می‌گذرد که کو تحلیلگر زنجیره تأمین، یادداشت تحقیقی منتشر کرده است که در آن تیتانیوم را به عنوان عامل اصلی مسئله گرم شدن مورد اتهام قرار داد. محور یادداشت او این بود که تیتانیوم “احتمالاً” بیشتر از تراشه A17 Pro مسئولیت این مشکل را بر عهده دارد. او پیشنهاد داد که بروزرسانی نرم‌افزاری که منجر به کاهش عملکرد شود، تنها راه حل ممکن است و افزود که ارسال‌های iPhone 15 Pro نیز تحت تأثیر این مشکل قرار خواهند گرفت.

در طول آخر هفته، اپل بیانیه‌ای کوتاه منتشر کرد که در آن ادعا کرد باگ در iOS 17 و همچنین چندین برنامه محبوب از جمله Instagram و Uber در واقع مسئول مشکل افزایش دما بودند. در این هفته، اپل iOS 17.0.3 را منتشر کرد تا خطا را رفع کند و برنامه‌هایی که به افزایش دما متهم شده‌اند نیز به‌روزرسانی شدند. با توجه به گزارش‌ها به نظر می‌رسد که iPhone 15 Pro دیگر مشکل افزایش دما ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.