اتحادیه جهانی Ultra Ethernet آغاز به کار کرد

بنیاد لینوکس با همکاری کمپانی های سیسکو، مایکروسافت، ای‌ام‌دی و سایر شرکت‌ها، اتحادیه Ultra Ethernet را تشکیل داده است.

به گزارش تکناک، شرکت‌های بزرگ با همکاری یکدیگر قرار است استانداردهای اترنت برای هوش مصنوعی و محاسبات با عملکرد بالا را بهبود ‌ببخشند.

امروز، بنیاد لینوکس یک اطلاعیه جدید را منتشر کرد که جزئیات برنامه های اتحادیه Ultra Ethernet Consortium (UEC) را شرح می دهد. این تلاش شامل چندین رهبر برجسته صنعت، از جمله AMD، Arista، Broadcom، Cisco، Eviden، HPE، اینتل، متا و مایکروسافت است. این اتحادیه قصد دارد استانداردهای اترنت را برای شبکه های با عملکرد بالا بهینه کند.

با پیشرفت های بیشتر در حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر شکل های محاسبات با عملکرد بالا، نیازهای شبکه هایی که این سیستم ها را پشتیبانی می کنند نیز افزایش می یابد. هدف اتحادیه Ultra Ethernet Consortium این است که شرکت های درگیر با همکاری در بهبود استانداردهای پروتکل های شبکه مدرن همکاری کنند تا بهترین تجهیزات ممکن را در اختیار داشته باشند و بتوانند بار کاری سیستم های پیشرفته جدید را پشتیبانی کنند.

دکتر جی. متز رئیس هیئت مدیره اتحادیه Ultra Ethernet Consortium است و بیان کرده است که نیازی به بازسازی کامل اترنت نیست، بلکه تیم امیدوار است با گذر زمان تغییراتی را ایجاد کند که باعث بهبود کارایی شود.

تاکنون چندین مشکل فنی خاص شناسایی شده است که اتحادیه قصد دارد بر روی آن ها تمرکز کند. این شامل توسعه رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و مشخصات برای پروتکل های ارتباطی اترنت، رابط ها و ساختارهای داده‌ای مختلف برای پاسخگویی بهتر به نیازهای فناوری با عملکرد بالا است.

متز در این رابطه گفت: ما در حال بررسی هر لایه از فیزیکی تا لایه های نرم افزاری هستیم تا بهترین روش برای بهبود کارایی و عملکرد در مقیاس بزرگ پیدا کنیم.

زمینه‌های مورد علاقه دیگری شامل پروتکل های حمل و نقل شبکه سطح پیوند و سرتاسری در این همکاری موجود هستند. در بیانیه مطبوعاتی همچنین به فشار، مکانیزم های سیگنال دهی و تله متری به عنوان اهداف ضروری اشاره شده است. در عمل فقط با گذر زمان مشخص خواهد شد که این به چه شکلی است، اما می توانیم چیزهایی مانند پروتکل های امنیتی اترنت و نرم افزار جدیدی که با در نظر گرفتن هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و محاسبات با عملکرد بالا توسعه داده شده است، انتظار داشته باشیم.

شما می توانید در وب سایت رسمی اتحادیه Ultra Ethernet Consortium، اطلاعات بیشتری در این مورد تشکل از جمله سوالات متداول و اخبار و به روز رسانی ها مشاهده کنید. همچنین آخرین اعلامیه مطبوعاتی نیز اطلاعات بسیاری در مورد تشکیل این اتحادیه جدید و اهداف آینده آن را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.