احتمال عرضه سری تبلت پد 6 شیائومی در نمایشگاه MWC 2023

برخی گزارش ها می گوید احتمال عرضه سری تبلت پد 6 شیائومی در نمایشگاه MWC 2023  وجو دارد.

شیائومی، درعرضه تبلت چندان منظم نبوده است و روند کاری این شرکت در این سالها گواه این موضوع است با این حال برخی گزارش ها می گوید احتمال عرضه سری تبلت پد 6 شیائومی در نمایشگاه MWC 2023  وجو دارد.

به گزارش تکناک، این شرکت Xiaomi Mi Pad 4 (Chinese electronics company) را در سال 2018 عرضه کرد و تا سال 2021 هیچ تبلتی از این شرکت ندیده ایم.  البته، Mi Pad 5 2021  شیائومی که در آگوست سال گذشته منتشر شد، با تقاضای زیاد برای محصولات با صفحه نمایش بزرگ در طول همه گیری جهانی مهندسی شده بود.

قبل از عرضه تبلت Mi Pad 5 ، شیائومی روی تبلت های میان رده تمرکز کرده بود. با این حال این شرکت برخی از ویژگی های پرچمدار را  به پد 5 اضافه کرده است. Mi Pad 5 شیائومی حدود 18 ماه است که وارد بازار شده است و ما همچنان منتظر جانشین آن هستیم. در حال حاضر گزارش هایی از شیائومی پد 6 وجود دارد و این دستگاه در حال حاضر در اروپا در حال آزمایش است.

سری تبلت  پد 6 شیائومی نیز در دو نسخه، نسخه استاندارد و نسخه رده بالا عرضه می شود. نسخه استاندارد با با نام رمز pipa و نسخه پیشرفته با نام رمز liuqin است. این دو دستگاه احتمالا در نمایشگاه MWC 2023 حضور خواهند داشت. همزمان نسخه های جهانی گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به صورت همزمان عرضه خواهند شد.

از نظر مشخصات ، انتظار می رود که نسخه استاندارد تبلت شیائومی پد 6 با تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام عرضه شود. با این حال، تبلت شیائومی پد 6 پرو از یک تراشه متفاوت، یعنی Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، سری تبلت پد 6 شیائومی از طراحی تمام صفحه، بدون تخلخل و قاب باریک، با اندازه‌های بین 11 تا 12 اینچ، دوربین‌های پشتی دوگانه و MIUI از پیش نصب‌شده برای سیستم پد استفاده می‌کنند.

گمانه زنی های قبلی سری تبلت پد 6 شیائومی

سری جدید تبلت پد 6 شیائومی در حال حاضر دارای چندین گواهینامه است و این شرکت یک مدل پایه در این سری عرضه خواهد کرد. این دستگاه قبلاً دارای گواهینامه EEC بوده و دارای چهار مدل با شماره مدل L81، L81A، L82 و L83 می باشد. این شماره مدل ها  باید با Xiaomi Pad 6، Pad 6 Pro، Pad 6 Pro 5G و یک تبلت Redmi مطابقت داشته باشد.

در حال حاضر تاریخ عرضه این تبلت ها به نمایشگاه MWC 2023 موکول شده است. البته ذکر این نکته ضروری است که هیچ گزارش رسمی از شیائومی (شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی) در رابطه با این تبلت وجود ندارد. تنها چیزی که در حال حاضر داریم فقط شایعات و حدس و گمان است. بنابراین، ممکن است شگفتی‌ها و تغییراتی در اینجا و آنجا وجود داشته باشد، اما مشخصات اولیه احتمالاً مانند شایعات باقی خواهد ماند.

شیائومی پد 6

با این حال، شیائومی پد 6 امسال عرضه نخواهد شد. گزارش اخیر در مورد این تبلت که در Xiaomiui ظاهر شد. این گزارش نشان می دهد که  تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو چند روز پیش در پایه کد شیائومی ظاهر شدند. از این میان، اسم رمز شیائومی پد 6 “pipa” و مدل آن “M82” است. این گزارش همچنین نشان می دهد که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد. این چیپست همچنین از نظر بهره وری انرژی برتر است و نشان می دهد که عمر باتری تبلت جدید بهبود خواهد یافت.

شیائومی پد 6 پرو

شیائومی پد 6 پرو همانطور که انتظار می رفت با ارتقاء بیشتری نسبت به مدل معمولی عرضه می شود. پد 6 پرو با نام رمز “Liuqin” و مدل “M81” عرضه می شود. این تبلت جدید به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC مجهز شده است. علاوه بر این، تبلت پد 6 پرو دیگر از صفحه نمایش LCD استفاده نمی کند، بلکه از یک پنل AMOLED  120هرتزی با رزولوشن 1880 در 2880 استفاده می کند. دو دوربین در پشت، یک دوربین اصلی، یک دوربین عمق برای عکس های پرتره و یک دوربین سلفی در جلو وجود دارد. در حال حاضر جزئیات خاصی از دوربین های این دستگاه وجود ندارد. تبلت شیائومی پد 6 پرو با سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو عرضه خواهد شد. همچنین از قلم و صفحه کلید به همراه NFC پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.