احتمال عرضه نسخه تجاری  Galaxy Watch 6

رویداد Galaxy Unpacked 2023 کمتر از یک هفته دیگر در کره جنوبی برگزار خواهد شد و سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشو Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، علاوه بر این دو پرچمدار پیشرفته، این شرکت همچنین ساعت‌های هوشمند پرچمدار خود، Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic را نیز معرفی خواهد کرد.

هر دو نسخه از Galaxy Watch 6 در اندازه‌های مختلفی عرضه خواهند شد که در گذشته در مورد آن‌ها گزارش داده شده است. با این حال، چیز جالبی که مطرح شده، این است که سامسونگ ممکن است یک مدل تجاری برای Galaxy Watch 6 داشته باشد. همانطور که CNET گزارش داده، سامسونگ ممکن است تمرکز یا برنامه‌ای برای فروش Galaxy Watch 6 داشته باشد. البته جزئیاتی در مورد این “مدل تجاری” مشخص نیست، اما می‌توان فرض کرد که مربوط به استراتژی فروش آن‌ها در مناطق مختلف است.

قبل تر، یک بازیکن لیگ برتر انگلستان به طور تصادفی طراحی Galaxy Watch 6 Classic را فاش کرد. تقریباً تمام جزئیات دیگر در مورد Galaxy Watch 6 نیز فاش شده‌اند و تنها چیزی که باقی مانده، معرفی رسمی آن‌هاست.

سامسونگ به طور رسمی در مورد این مدل تجاری جدید برای Galaxy Watch 6 نظری ارائه نداده است. باید منتظر رویداد Galaxy Unpacked باشیم تا جزئیات رسمی را بدانیم. شما می‌توانید رویداد Galaxy Unpacked را در تاریخ 4 مرداد از طریق وب‌سایت سامسونگ، سایت خبری سامسونگ و کانال یوتیوب سامسونگ تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.