احتمال معرفی آی مک جدید اپل تا چند روز آینده

ماه اکتبر در حال پایان است و علیرغم شایعات درباره آی مک و آی‌پد، تنها چیزی که تاکنون داشتیم، معرفی قلم اپل بسیار گیج‌کننده بوده است.

به گزارش تکناک، اما به نظر می‌رسد که آی مک جدید 24 اینچی Apple (American multinational technology company) در این ماه معرفی خواهد شد. مارک گورمن به این نتیجه رسیده است و در خبرنامه Power On خود برای بلومبرگ نوشته است که این محصول به زودی منتشر خواهد شد.

همانطور که گورمن خاطرنشان می کند، این مسئله به بیش از 900 روز گذشتن از زمان راه اندازی آی مک M1  در نیمه اول سال 2021 پایان می دهد اگرچه او امروز نوع تراشه را مشخص نکرد، اما قبلاً پیش بینی کرده بود که در این به روز رسانی از تراشه M3 در آی مک استفاده می شود.

گورمن می‌نویسد که به او گفته شده است که اپل قصد دارد در پایان این ماه یک رویداد محصول مرتبط با مک برگزار کند. وی اضافه می‌کند که اگر سفارش دستگاه‌های آی مک، مک بوک پرو ۱۳ اینچ و هر دو نسخه پرو با کیفیت بالاتر را بدهید، برخی از تنظیمات آن‌ها تا ماه نوامبر ارسال نمی‌شوند.

گورمن این مسئله را به همراه اعلام درآمدهای اپل در نوامبر، به عنوان علامت واضح تغییرات این شرکت تلقی می‌کند. همانطور که وی می‌گوید، آخرین بار که اپل به بحث درآمدهای فصل جاری خود پس از ماه اکتبر پرداخت، به تازگی چنین رویدادی آغاز شده بود.

همانطور که گورمن اذعان کرد، لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی پرو در ماه ژانویه به‌روزرسانی شدند، بنابراین ممکن است هنوز در جدول زمانی عرضه در سال 2024 باشند، اما بیش از یک سال از به‌روزرسانی مک پرو 13 اینچی می‌گذرد و آی مک سومین سال است که از این همین تراشه استفاده می کند.

در پایان Power On، گورمن به سوال خواننده‌ای پاسخ داد که از او پرسیده بود که آیا فکر می‌کند مک‌بوک‌های بعدی تغییراتی فراتر از ارتقای داخلی خواهند داشت؟ او می‌گوید که انتظار تفاوت‌های قابل توجهی به غیر از پردازنده‌ها و شاید پیشرفت‌های جزئی در نمایشگرها را ندارد، اما پیش‌بینی می‌کند که تغییر واقعی بعدی درمورد آی‌مک پرو جدید در سال ۲۰۲۵ و سپس مک‌بوک پروهای OLED در سال ۲۰۲۶ خواهد بود که احتمالاً با طراحی‌ها و ویژگی‌های به‌روز عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.