اختراع جدید سامسونگ چیست؟

ه طور خلاصه، اختراع جدید سامسونگ مربوط به یک دستگاه الکترونیکی شامل نمایشگری است که نسبت به حداقل یک محور تا می‌شود

ماه گذشته، دفتر ثبت اختراعات آمریکا درخواستی از سامسونگ درباره نوآوری‌های جدیدش را منتشر کرد. این درخواست نشان می‌دهد که گوشی تاشوی بعدی این شرکت، دارای دو لولا و قادر به ایجاد سه صفحه نمایش مجزا خواهد بود.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، گوشی تلفن همراه Galaxy Z Fold شرکت سامسونگ در حالت بسته دارای یک نمایشگر جداگانه در روی دستگاه و زمانی که باز می‌شود، دارای یک نمایشگر یکپارچه در جلوی دستگاه است.

سامسونگ، برای کاهش هزینه‌ها، در حال کار بر روی یک نمایشگر قابل انعطاف واحد است که می‌تواند به صورت مختلفی تا شود، که بخشی از نمایشگر به عنوان نمایشگر پشتی عمل کند. استفاده از یک نمایشگر قابل انعطاف واحد، هزینه‌ها را کاهش داده و می تواند برای کاهش قیمت گوشی‌های تاشو که بزرگترین مانع برای رسیدن به فروش بیشتر آن ها است، استفاده شود.

به طور خلاصه، اختراع جدید Samsung (South Korean multinational conglomerate) مربوط به یک دستگاه الکترونیکی شامل نمایشگری است که نسبت به حداقل یک محور تا می‌شود و همینطور حسگری که برای تشخیص وضعیت تاشوی نمایشگر پیکربندی شده است. علاوه بر این، این دستگاه دارای  یک پردازنده مرتبط با نمایشگر اولیه و حسگر می شود. این پردازنده به گونه‌ای پیکربندی شده است که با استفاده از حسگر، وضعیت تاشوی نمایشگر اولیه را تشخیص داده و براساس وضعیت تاشوی نمایشگر اولیه، مساحت نمایشگر را تعیین می‌کند. سیستم عامل (OS) مربوط به وضعیت تاشوی نمایشگر را انتخاب می‌کند و رابط کاربری (UI) را در محیط نمایشگر که در سیستم عامل تولید شده است، نشان می‌دهد.

شکل‌های ۵A، ۵B، ۵C، ۵D و ۵E از اختراع سامسونگ شامل نمای پرسپکتیو و نمودارهایی هستند که حالت تاشوی نمایشگر گوشی تلفن هوشمند یا تبلت دو لولایی و ۳ پنلی سامسونگ را نشان می‌دهند.

شکل ۱۳A از اختراع اپل، نشان‌دهنده تغییرات رابط کاربری به دلیل تغییر وضعیت تاشوی نمایشگر یک دستگاه الکترونیک است.

شرکت سامسونگ از سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی بر روی این پروژه کار می‌کند. اگرچه شرکت اپل هم تعداد زیادی دستگاه‌های تاشو اختراع کرده است، اما در حال حاضر معلوم نیست که اپل وارد این بازار انحصاری با کمتر از ۲ درصد از کل فروش گوشی های هوشمند می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.