اختلال برنامه iMessage برای برخی کاربران

بنا بر برخی گزارش ها در حال حاضر، برنامه iMessage برخی از کاربران از کار افتاده یا تا حدی کار نمی کند.

به گزارش تکناک، در برخی موارد کاربران می‌توانند پیام‌های متنی ارسال کنند، اما در ارسال پیام‌های حاوی رسانه به طور کامل با مشکل مواجه‌اند و برخی دیگر از اینکه iMessage اصلا کار نمی‌کند شکایت دارند.

حال به گفته اپل این مشکل حوالی ساعت 11:20 صبح به وقت اقیانوس آرام برطرف شده است.

این اختلال توسط خود اپل در صفحه وب وضعیت سیستم خود تأیید شده است. به گفته این شرکت، کاربران “ممکن است نتوانند فایل های پیوست را در iMessage ارسال یا دانلود کنند.” اپل همچنین می گوید تنها برخی از کاربران تحت تأثیر قرار گرفته اند. در حال حاضر علت بروز این مشکل مشخص نیست، اما کاربران توییتر از صبح امروز از مشکلات این سرویس شکایت داشته‌اند.

digikala

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت اپل، این مشکلات در حدود ساعت 8:50 صبح به وقت اقیانوس آرام(عصر روز دوشنبه به وقت ایران) شروع شد. Downdetector همچنین چندین گزارش از کار نکردن iMessage در چند ساعت گذشته را نشان داد. سایر سرویس‌های آنلاین اپل مانند iCloud و App Store تحت تأثیر این اختلال قرار نگرفته‌اند.

اگر iMessage کند است یا کار نمی کند، کار زیادی از دست کاربران برنمی‌آید تنها باید کمی صبر کرد و بعداً دوباره آن را بررسی کرد.

در اوایل این ماه، یک قطعی بزرگ سرورهای خدماتی اپل مانند Apple Pay، Apple Card و Apple Cash را تحت تاثیر قرار داد. در ماه‌های اخیر، خدمات آنلاین اپل برای ساعت‌ها و حتی چند روز با کاهش سرعت و قطع کامل مواجه شده است. همچنین اختلال دیگری برنامه آب و هوای اپل را تحت تأثیر قرار داد. این شرکت هرگز دلیل این قطعی ها را توضیح نداد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.