اختلال سراسری در پمپ بنزین های کشور

از ساعتی پیش عملیات سوخت‌رسانی در برخی پمپ بنزین‌های تهران متوقف شده است وگفته شده این مشکل در دیگراستان های کشور نیز مشاهده شده است

به گزارش تکناک  پیگیری‌ها برای بررسی علت این توقف خدمات رسانی در حال انجام است و ظاهرا مسئولان امر جلسه‌ای در همین رابطه تشکیل دادند.

درهمین حال سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

او افزود: توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.ا

آخرین خبر در این ارتباط این است که برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند با این وجود وزارت نفت از مردم خواسته فعلا به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند.

حل مشکل جایگاه ها تا عصر دوشنبه

در همین حال معاون وزیر نفت گفت:تیم‌های تخصصی در سراسر کشور درحال کار هستند و حداقل زمانی ۶ تا ۷ ساعته نیاز هست تا شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد.

وی ادامه داد:تا پایان امروز، شرایط سوختگیری به حالت عادی بازخواهد گشت.همچنین برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، ارتباط جایگاه‌ها با سامانه را قطع کردیم تا به صورت آفلاین سوخت‌گیری انجام شود.

در همین حال رسانه صدا وسیما اعلام کرد یک گروه هکری اسراییلی مسئولیت خرابکاری در جایگاه های سوخت را بر عهده گرفته است. گفته شده گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.