ارائه تب Following در تردز

در حالی که توییتر متعلق به ایلان ماسک مشغول تغییر نام تجاری خود است، تردز، اسپین آف اینستاگرام مجموعه جدیدی از ویژگی ها را برای آزمایش منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، در به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن میکروبلاگینگ، تب Following و ویژگی‌های مختلف دیگر که آدام موسری، رئیس اینستاگرام از وجود آنها در لیست انتشار اطمینان داده بود، منتشر شده است.

اکنون در فید Home برنامه یک تب جدید Following برای نمایش پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید، به ترتیب زمانی، وجود دارد. از طرف دیگر، تب For You شامل ترکیبی از محتوای حساب‌های پیشنهادی و کاربرانی که دنبال می‌کنید خواهد بود.

در صورتی که پس از به‌روزرسانی، تب Following در برنامه نمایش داده نشد، روی علامت Threads در بالا ضربه بزنید. این فرایند رابط زبانه‌دار را پنهان یا آشکار می‌کند. لیست ویژگی‌های جدید تردز همچنین شامل یک دکمه «Approve all» برای پذیرش همه درخواست‌های فالو به‌طور هم‌زمان می‌شود.

این قابلیت‌های جدید به اولین به‌روزرسانی اصلی iOS در کنار قابلیت ترجمه زبان درون برنامه‌ای و تب Follows در فید Activity برای فیلتر کردن اعلان‌ها اضافه شده است. موسری در پست تردز با اعلام این ویژگی‌ها نوشت: “این تازه شروع ماجراست. مثل همیشه برای بازخوردتان متشکریم. لطفاً به ارسال به‌روزرسانی‌های بیشتر برای بهبود تجربه کاربری برنامه ادامه دهید.”

Threads که در اوایل این ماه راه اندازی شد، با جذب میلیون ها کاربر ظرف چند روز پس از ورود، طعم موفقیت را در مدت کوتاهی چشید. این برنامه با 150 میلیون بارگیری در کمتر از یک هفته، Pokémon GO نیانتیک را شکست داد و به عنوان بزرگترین عرضه اپلیکیشن از سال 2016 شناخته شد.

برنامه Threads با ارائه امکان ورود با استفاده از حساب های اینستاگرام، ورود به برنامه را را آسان تر کرده‌است، اگرچه پس از آن حذف پروفایل تردز کار آسانی نیست. این برنامه، با وجود امکان فالو کردن حساب های اینستاگرام موجود در پلتفرم، شامل برخی از ویژگی‌های ضروری از جمله پیام های مستقیم نمی‌شود. طبق گفته موسری، وی هیچ عجله‌ای برای ارائه قابلیت DM در تردز ندارد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط Sensor Tower و Similarweb، تعامل با این پلتفرم در روزهای پس از راه‌اندازی کاهش یافته است. طبق این گزارش‌ها، میانگین زمان طرف شده توسط کاربران در برنامه نیز حدود 50 درصد کاهش یافته است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، هفته گذشته گفت “بسیار به آینده انجمن Threads خوش‌بین است” وی همچنین افزود که تمرکز امسال روی “بهبود اصول اولیه و بقا برنامه ” خواهد بود.

“ایجاد ثبات در برنامه به زمان نیاز دارد، اما پس از آن، بر روی رشد جامعه آن تمرکز خواهیم کرد. ما این روند را بارها طی کرده ایم (FB، IG، Stories، Reels، و غیره) و من از آینده تردز و قرارگیری آن در مسیر مناسب مطمئن هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.