امکان دانلود ویدیوها برای مشترکان توییتر بلو

اگر برای استفاده از توییتر بلو X هزینه پرداخت می‌کنید، اکنون می‌توانید ویدیوهای منتشر شده در این سایت را با محدودیت‌های خاصی دانلود کنید.

به گزارش تکناک، از امروز، اعضای توییتر بلو می‌توانند ویدیوهایی را که توسط سایر مشترکان در X به اشتراک گذاشته شده‌اند، دانلود کنند. این اطلاعات از طریق به‌روزرسانی یک مقاله در مرکز راهنمای X با عنوان “چگونه ویدیوها را در توییتر به اشتراک بگذاریم و تماشا کنیم” اعلام شده است.

به روزرسانی می‌گوید که همه ویدیوهای جدید می‌توانند قابل دانلود باشند، مگر اینکه کاربر خاصی این امکان را غیرفعال کند. همچنین یک محدودیت سنی نیز وجود دارد – اگر “حساب شما زیر 18 سال باشد”، دانلود ممکن نخواهد بود.

البته، اگر حساب کاربری شما که از توییتر بلو استفاده می‌کند، به حالت خصوصی تنظیم شده باشد، هیچ کس به جز مشترکانی که به آن‌ها اجازه داده‌اید شما را دنبال کنند، نمی‌توانند بدون اینکه آن را دانلود کنند ویدیو را ببینند. برای غیرفعال کردن قابلیت دانلود شدن ویدیوهای شما، می‌توانید به صورت پیام توییتری مشخص این کار را انجام دهید. در صفحه مربوطه هیچ تنظیمات پایداری ذکر نشده است.

علاوه بر این موارد، هیچ محدودیتی برای دانلود ویدیوها ذکر نشده است. با توجه به اینکه اکنون اعضای توییتر بلو می‌توانند ویدیوهایی طولانی حتی تا دو ساعت را در X بارگذاری کنند به نظر می رسد که سایت خود را برای مشکلات قانونی آماده می کند، مگر اینکه بتواند قابلیت تعدیل خود را برای مدیریت صحیح مطالب دارای حق چاپ افزایش دهد.

ماسک در حال کار برای جذب خالقان بیشتر به پلتفرم خود بوده است، به عنوان مثال با اجرای تغییراتی مانند به اشتراک گذاری درآمد تبلیغاتی. افزودن قابلیت دانلود ویدیو، سبک‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی کوتاه‌مدت مانند تیک‌تاک و اینستاگرام را دنبال می‌کند که هر دو به کاربران اجازه می‌دهند تا ویدیوها را دانلود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.