ارائه قابلیت نظرسنجی در Community واتساپ

واتساپ در حال انتشار به روزرسانی جدیدی از طریق برنامه بتا گوگل پلی است. این به‌روزرسانی شامل ویژگی جدید امکان نظر‌سنجی در Community های آن است.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. این به روز رسانی همچنین شامل روشی برای خصوصی نگه داشتن شماره تلفن کاربر است.

واتس‌اپ اکنون راهی برای کاربران به منظور نظرسنجی در گروه‌های Community ارائه کرده‌است. برای بررسی فعال سازی آن، با ورود به یک Community که در آن مسئول هستید، به دنبال نماد “polls” بگردید. به یاد داشته باشید، در حال حاضر ممکن است این مورد فقط در گروه‌های بزرگ‌تر و تنها در صورت داشتن کمتر از 1024 عضو قابل مشاهده باشد. بنابراین، بررسی آن در گروه‌های مختلف توصیه می شود.

عدم نمایش رای دهندگان در نظرسنجی های واتس‌اپ

اکنون که می‌توان در گروه Community نظر سنجی کرد، , واتساپ به مدیران گروه‌ها راه دیگری برای صحبت با افراد می‌دهد. از طریق نظرسنجی‌ها، مدیران انجمن می‌توانند با پرسیدن سوالات و مشارکت اعضا در تصمیم‌گیری، آنها را درگیر کنند. از قابلیت‌های حریم خصوصی این گزینه می‌توان به مخفی کردن شماره تلفن همراه اشاره کرد. بنابراین، با شرکت در نظرسنجی، شماره تلفن کاربر و رأی وی، خصوصی و مخفی می ماند.

برخی از آزمایش‌کنندگان بتا برخوردار از این ویژگی، اکنون می‌توانند نظرسنجی‌ها را در Community‌ها به اشتراک بگذارند. افراد بیشتری در چند روز آینده این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

عملکرد ویژگی Community

عملکرد این ویژگی مانند عملکرد آن در گروه‌ها است. مدیر انجمن می‌تواند با ضربه روی نماد پیوست و انتخاب «Polls» یک نظرسنجی جدید آغاز کند. سپس سوال خود را در کادر متنی Question تایپ کند. این کادر در ادامه با پاسخ های احتمالی به سوال مطرح‌شده نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توان امکان انتخاب چند گزینه توسط یک نفر را با فعال‌سازی گزینه « Allow multiple answers» فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.