ارائه قابلیت Ping My Watch در iOS 17

در حال حاضر می توان آیفون را از اپل واچ خود با قابلیت Ping مکان‌یابی کرد. حال به نظر می‌رسد کاربران در iOS 17، قادر به مکان‌یابی ساعت خود از آیفون نیز خواهند بود.

به گزارش تکناک، پینگ آیفون از اپل واچ ساده است. برای این کار کافیست در صفحه ساعت انگشت خود را به بالا کشیده و روی نماد تلفن ضربه بزنید (یا در watchOS 10 یا جدیدتر، روی دکمه کناری کلیک و نماد تلفن را بزنید). در فضای تاریک نیز می‌توان نماد تلفن را به مدت طولانی نگه داشت تا در حین پینگ فلاش دستگاه نیز روشن شود.

نسخه معکوس این قابلیت با یک گزینه جدید در Control Center به iOS 17 اضافه می‌شود. در حال حاضر این قابلیت به صورت پیش‌فرض خاموش است، اما می‌توان در iOS 17 بتا با فعال‌سازی آن را آزمایش کرد.

در اینجا نحوه تنظیم و امتحان این قابلیت ذکر شده است است.

۱. Settings را باز کنید

۲. روی Control Center بزنید

۳. انگشت خود را به پایین بکشید و روی دکمه + در کنار Ping My Watch بزنید

۴. برای باز کردن Control Center، از گوشه سمت راست بالا (یا از پایین در تلفن‌های دارای دکمه Home) به پایین بکشید

۵. روی دکمه جدید Ping My Watch بزنید

تا زمانی که تلفن و ساعت شما در محدوده بلوتوث و متصل باشند، Ping My Watch از Control Center کار می‌کند. برای فواصل طولانی‌تر از آن، می‌توان از برنامه Find My برای پینگ ساعت خود استفاده کرد.

این ویژگی چه هنگام بستن اپل واچ و باز بودن قفل آن و چه در حال شارژ و قفل، یا حتی خارج از شارژ کار می کند.

اپل واچ هرجایی در اطراف شما باشد، قابلیت Ping My Watch در iOS 17 برای این چالش آماده است. به‌روزرسانی نرم‌افزار آیفون در حال حاضر در مرحله بتا است و انتظار می‌رود در ماه سپتامبر به صورت عمومی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.