ارائه ویژگی‌های جدید در ChatGPT

شرکت OpenAI ارائه به روز رسانی های قابل توجهی را برای ربات چت هوش مصنوعی خود، ChatGPT، با هدف افزایش تعامل و تجربه کاربر اعلام کرده است.

به گزارش تکناک، این بهبودها در هفته آینده ارائه خواهند شد و شامل ویژگی هایی مانند نمونه های سریع، پاسخ های پیشنهادی و استفاده از GPT-4 به عنوان مدل پیش فرض می شود.

نمونه‌ درخواست‌های جدید به کاربران در مطرح کردن بهتر سؤالات خود با ارائه پیشنهادات مفید، به عنوان جایگزین صفحه اولیه خالی قبلی، کمک می‌کند. پاسخ‌های پیشنهادی به ChatGPT امکان ادامه‌ مکالمات با سؤالات مرتبط پیشنهادی را فراهم می‌کند و کاربران را قادر به کاوش عمیق‌تر در بحث‌ها می‌کند.

یک تغییر قابل توجه، پذیرش GPT-4 به عنوان مدل پیش فرض و جایگزین GPT-3.5 است. اکنون کاربران پلاس، GPT-4 را به‌عنوان انتخاب پیش‌فرض خود خواهند داشت و هوش مصنوعی آخرین مدل انتخابی کاربر را به خاطر می‌سپارد و نیاز به تنظیم دستی آن نخواهد بود.

این به‌روزرسانی همچنین امکان آپلود چندین فایل توسط کاربران را فراهم می‌کند و ChatGPT را قادر به استخراج همزمان از چندین فایل و تجزیه و تحلیل می‌کند. این قابلیت با نسخه بتا Code Interpreter برای همه کاربران پلاس در دسترس خواهد بود.

کاربران همچنین مدت زمان ورود بهتری را تجربه خواهند کرد، و اکنون آنها برای دوره های طولانی تری در سیستم باقی می‌مانند و نیازی به ورود هر دو هفته یکبار نخواهد بود. علاوه بر این، OpenAI صفحه ورود دوستانه تری را برای بهبود تجربه کاربر معرفی کرده است.

برای تسهیل دسترسی سریعتر به عملکرد‌های ChatGPT، OpenAI میانبرهای صفحه کلید را معرفی کرده است. به عنوان مثال، “Ctrl + Shift + C” بلوک های کد را کپی می کند و “Ctrl + /” لیست کامل میانبرها را نمایش می دهد.

طبق پیشنهادات فایل های علامت تجاری، OpenAI همچنین در حال کار بر روی GPT-5 ، یک مدل زبان پیشرفته است. ویژگی‌های احتمالی آن شامل کاهش پاسخ‌های ساختگی، قابلیت های چند وجهی، بهبود حافظه و پارامترهای بیشتر خواهد بود. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی از ارائه آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.