ارائه ویژگی های مفید جدید در تردز

طبق پستی از مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت تردز، این هفته ویژگی‌های مفید جدیدی برای این پلتفرم ارائه خواهد شد.

به گزارش تکناک و به گفته زاکربرگ، ویژگی‌های جدید شامل امکان اشتراک‌گذاری یک پست تردز در پیام‌های مستقیم در اینستاگرام، امکان افزودن متن جایگزین سفارشی هنگام اشتراک عکس‌ها و ویدیوهای پست شده، و یک گزینه «Mention» جدید با امکان ذکر آسان «حساب شخصی خود » خواهد بود.

برای اشتراک‌ پست از طریق پیام‌های مستقیم در اینستاگرام، روی نماد هواپیمای کاغذی موجود در یک پست بزنید. برای افزودن متن جایگزین، پست جدید ایجاد، سپس عکس‌ها یا ویدیو را با استفاده از گزینه گیره کاغذ پیوست کنید و سپس روی دکمه Alt ظاهر شده روی تصویر بزنید.

در حال حاضر گزینه mention نشان داده نمی‌شود اما می‌توان هنگام نوشتن پست، با وارد کردن نماد @ و سپس تایپ نام کاربری شخصی یا انتخاب یکی از گزینه‌های پیشنهادی، کاربر دیگری را تگ کرد. اخیرا نسخه آیفون برنامه تردز به‌روزرسانی شده است، بنابراین در صورت عدم مشاهده ویژگی‌های جدید، از نصب آخرین نسخه اطمینان حاصل کنید.

به‌روزرسانی‌های جدید ویژگی‌های خوبی را به ارمغان می‌آورند. به‌ویژه امکان اشتراک پست‌ها با متن جایگزین سفارشی بسیار مطلوب است. هنوز بسیاری از افراد در انتظار به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر مانند یک کلاینت وب و جستجوی بهبودیافته هستند. طبق گفته زاکربرگ در روز جمعه، این ویژگی‌ها در «چند هفته آینده» ارائه می‌شوند، بنابراین امیدواریم نیازی به انتظار بیش از این برای آنها نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.