قابلیت کاربردی تلگرام به واتساپ آمد

بر اساس گزارش‌ها، واتساپ در حال آزمایش ویژگی ورود به چند حساب برای کاربران اندروید به منظور استفاده از بیش از یک حساب در یک دستگاه است.

به گزارش تکناک، این ویژگی اولین بار در ماه گذشته در آزمایش برای کاربران واتس‌اپ بیزینس بتا مشاهده شد. اکنون، برخی از کاربران غیرتجاری نیز مشاهده این ویژگی را در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ اندروید 2.23.17.8 گزارش داده اند.

کاربران بهره‌مند از این قابلیت، فلشی در کنار QR code در تنظیمات واتس‌اپ مشاهده خواهند کرد. با ضربه روی این فلش، کارتی ظاهر می‌شود و حساب‌های وارد شده در سیستم و گزینه‌ای برای افزودن یک حساب دیگر را نشان می‌دهد.

این قابلیت جدید موجب انعطاف بیشتر کاربران واتس‌اپ در مدیریت حساب های شخصی و کاری خود می‌شود. در حال حاضر، کاربران تنها می توانند در هر دستگاه اندرویدی به یک حساب واتس‌اپ وارد شوند.

قابلیت  multi-account هنوز به آزمایش‌کنندگان بتا محدود است و به طور گسترده در دسترس نیست. در صورت عدم عضویت در طرح آزمایش‌کننده بتا نسخه اندروید واتس‌اپ، امکان آزمایش آخرین نسخه بتا را ندارید. برنامه بتا در Google Play به حداکثر ظرفیت رسیده است، بنابراین اکنون کاربران جدید نمی توانند برای شرکت در آن ثبت نام کنند.

واتس‌اپ در ماه های اخیر به طور فعال ویژگی های جدیدی از جمله آواتارهای متحرک، جایگزینی برای تماس های صوتی، امکان بی‌صدا کردن تماس گیرندگان ناشناس و موارد دیگر را توسعه داده است.

از سوی دیگر، واتس‌اپ در این هفته دو ویژگی تماس ویدیویی جدید را شامل اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و پشتیبانی از حالت افقی معرفی کرده است. اکنون با استفاده از گزینه اشتراک‌گذاری صفحه، کاربران واتس‌اپ می‌توانند صفحه نمایش تلفن یا رایانه خود را حین تماس ویدیویی با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. این قابلیت امکان اشتراک اسناد و عکس ها، برنامه ریزی تعطیلات با یکدیگر، خرید آنلاین و موارد دیگر را فراهم می کند.

انتظار می رود پس از اتمام آزمایش، پشتیبانی از چند حساب به صورت گسترده تری ارائه شود. در حال حاضر، این آزمایش نگاهی اجمالی به آینده یک تجربه انعطاف‌پذیرتر در نسخه اندروید واتس‌اپ ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.