ویژگی تگ گروهی به اینستاگرام می آید

 اینستاگرام در حال کار بر روی روش جدیدی است که افراد بتوانند چندین کاربر را هنگام انتشار یک استوری در برنامه تگ کنند.

به گزارش تکناک، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال پخش خود از این تغییر پیش رو خبر داد.

او گفت: «ما در حال آزمایش روشی برای تگ گروهی افراد در یک استوری با یک بار mention هستیم. با ایجاد یک گروه، دیگر کاربران گروه نیز می توانند از آن مجددا استفاده و به طور خودکار همه را در هر استوری جدید تگ کنند. بنابراین در یک سفر تابستانی با گروه دوستان خود، می‌توان همه را بدون نیاز به تگ جداگانه هر فرد در استوری تگ کرد.

ویژگی تگ گروهی اینستاگرام امکان تگ چندین نفر با یک بار استفاده از منشن در استوری را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، می‌توان دوستان و خانواده خود را با تایپ @ و سپس نام کاربری آنها در استوری تگ کرد. با این حال، در صورت تمایل به تگ چندین دوست در یک استوری، فرایند آن با توجه به لزوم تگ جداگانه هر فرد کمی زمان‌بر خواهد بود.

در صورت تگ کاربری در یک استوری، یک اعلان و یک DM با پیش نمایش استوری دریافت خواهد کرد. با این حال، در صورت تگ توسط یک کاربر غریبه، DM وارد قسمت message requests  می شود. در صورت تگ در یک استوری، می‌توانید آن را مجدداً در حساب شخصی خود به اشتراک بگذارید.

در صورت غیرفعال کردن امکان story re-shares توسط یک کاربر، حتی در صورت تگ شما، امکان انتشار مجدد آن را نخواهید داشت. همچنین، در حال حاضر، هیچ راهی برای حذف نام خود از استوری دیگران وجود ندارد و تنها می توان آن را گزارش داد.

در اعلامیه موسری اشاره‌ای به زمان ارائه قابلیت تگ گروهی اینستاگرام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.