ارائه یک قابلیت جدید در Google Chat

از زمان ادغام برنامه محبوب Hangouts با Google Chat ، این برنامه دستخوش تغییرات اساسی شده است. این سرویس از تمام ویژگی های چت معمولی، از جمله گروه ها و متون فردی برخوردار است.

از زمان ادغام برنامه محبوب Hangouts با Google Chat ، این برنامه دستخوش تغییرات اساسی شده است. این سرویس از تمام ویژگی های چت معمولی، از جمله گروه ها و متون فردی برخوردار است.

به گزارش تکناک، یکی از شکایات کاربران Google Chat، عدم امکان نقل قول پیام‌ها در پاسخ‌ها بود. به طور کلی این مسأله به عنوان یک کمبود اساسی در نظر گرفته نمی شود، زیرا این برنامه شامل بحث موضوعی می‌شود.

اما همیشه داشتن این گزینه اضافی در یک برنامه ارتباطی خوب است، و گوگل با به‌روزرسانی جدید سمت سرور آن را ارائه خواهد داد.

این شرکت از طریق وبلاگ Workspace خود از ورود قابلیت نقل‌قول پیام در پاسخ‌ها خبر داد و در عین حال نمایشی بصری از نحوه عملکرد آن ارائه کرد. این قابلیت جدید ممکن است تغییر خاصی در نحوه استفاده شما از برنامه ایجاد نکند، اما با این وجود ویژگی خوب و کاربردی است.

با توجه به وجود این قابلیت در دیگر برنامه‌های پیام رسانی در بازار، بنابراین می‌توان گفت گوگل کمی از دیگر شرکت‌ها عقب مانده است.

از زمان ادغام برنامه محبوب Hangouts با Google Chat ، این برنامه دستخوش تغییرات اساسی شده است

تغییرات جدید

طبق توضیحات گوگل، هنگام استفاده از این قابلیت Google Chat، پاسخ به صورت استاندارد شامل پیوندی به پیام اصلی خواهد بود. هیچ کنترلی برای روشن کردن این گزینه وجود ندارد، و از ماه مه کاربران به تدریج آن را دریافت خواهند کرد.

همه کاربران Google Chat می‌توانند پس از پایان عرضه، از این قابلیت استفاده کنند. گوگل آن را برای همه از جمله حساب‌های شخصی، دارندگان حساب Workspace و مشترکین قدیمی G Suite Business/Basic ارائه خواهد کرد.

این تغییر عملکرد به دنبال یک به‌روزرسانی بزرگ طراحی مبتنی بر سبک Material در ماه گذشته، به برخی موارد اضافه شده جزئی سال گذشته آن اضافه شده است. با توجه به رقابت این برنامه به Slack، از بزرگترین رقبای این برنامه، گوگل تعدادی  ویژگی های جزئی به منظور پیشی از آن، به برنامه پیام‌رسانی خود اضافه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.