ارائه Google Voice Typing در نسخه بتا اندروید 14

در آخرین نسخه بتای Gboard 13.3 ویژگی‌های آیندنگرانه بسیاری گنجانده شده است، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد مسئول تجربه قدیمی Google Voice Typing در اندروید 14 باشد.

به گزارش تکناک، اگر از اندروید 14 بتا و Gboard 13.3 استفاده می‌کنید، دکمه «Choose input method » سیستم که دارای نماد صفحه‌کلید است، در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش هنگام تایپ ظاهر می‌شود.

با انتخاب Google Voice Typing، یک رابط جمع‌وجور با میکروفون، کلید backspace، و پیوندی به تنظیمات ظاهر می‌شود و به کاربر امکان مدیریت زبان‌ها و دانلودها را می‌دهد. این سیستم دیکته صوتی مستقل از Gboard و گزینه مورد استفاده توسط سایر برنامه‌ها، مانند صفحه‌کلیدهای شخص ثالث که خود شامل آن نمی‌شوند. است.

این گزینه در موارد موجود تاثیری ندارد، اما اگر نمی‌خواهید با هر بار بازشدن صفحه‌کلید، نماد آن ظاهر شود، در قسمت  Settings > System > Keyboard > On-screen keyboard، Google Voice Typing را خاموش کنید. در غیر این صورت، با به روز رسانی این ویژگی مشکل آن حل می‌شود.

در آخرین به‌روزرسانی Gboard منوهای جدید About و Help & feedback در تنظیمات اضافه شده است. در قسمت About شرایط خدمات، سیاست حفظ حریم خصوصی، مجوزهای منبع باز و نسخه فعلی را نشان می دهد.

در یادداشتی مرتبط، اخیراً «Speech Services by Google» به « Speech Recognition and Synthesis from Google. » تغییر نام یافته است. این تغییر هیچ تاثیر عملکردی نداشته است.

طبق فهرست Play Store، برنامه با نام جدید « Speech Recognition and Synthesis fromGoogle» نشان داده می‌شود. این برنامه نه تنها قادر به تبدیل متن به گفتار است، بلکه به برنامه‌های کاربردی دارای عملکرد گفتار به متن برای تبدیل صدای کاربر به متن قدرت می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.