نحوه عملکرد قالب بندی متن در Google Keep

بیش از یک سال پیش ایجاد پایه و اساس پشتیبانی از قالب بندی متن در Google Keep مشاهده شد، اما از آن زمان تاکنون این ویژگی ظاهر نشده است.

به گزارش تکناک، اکنون ، به نظر می رسد پیشرفت هایی در حال انجام است و یک ویدیوی جدید با محتوای نمایش گزینه‌های قالب بندی Google Keep در عمل منتشر شده است.

سال گذشته، هنگام گزارش پشتیبانی آتی قالب بندی متن در Google Keep، رشته‌ها و نمادهایی در برنامه اندروید پیدا شد و  تعدادی از گزینه‌های قابل پشتیبانی را نشان می‌داد، این موارد عبارتند از:

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Font sizes

کاربران مدت ها در انتظار این ویژگی‌ها بودند و نسبتاً بی عیب و نقص به نظر می رسند، اما همچنان شامل موارد هیجان انگیزی می‌شوند.

اکنون، به نظر می رسد گوگل به راه اندازی نزدیک تر است. ویدیوی جدیدی منتشر شده توسط @AssembleDebug در توییتر، نحوه عملکرد این گزینه های قالب بندی را نشان می دهد. این گزینه‌ها شامل اندازه فونت‌ها برای استفاده به عنوان سرصفحه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ، و به صورت پاراگراف، فرمت H2 و H1 است.

قالب بندی متن در Google Keep  نیز نسبتاً ساده به نظر می رسد. این گزینه‌های قالب بندی در نوار پایین همیشه نشان داده می‌شود و جابجایی بین همه موارد را آسان می کند. حتی با افزودن چک باکس به متن، گزینه‌های قالب بندی همچنان نمایش داده می‌شود.

در حال حاضر، متأسفانه قالب بندی متن هنوز برای همه در Google Keep قابل استفاده نیست و این کاربر به صورت دستی با یک دستگاه اندروید روت شده آن را فعال کرده است. با توجه به پیشرفت گوگل در سال گذشته، شاید این ویژگی به زودی ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.