روش جدید سامسونگ برای ارتقاء عمر باتری سری گلکسی S23 سامسونگ

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ ، این شرکت کره ای از روشی جدید برای دوام بیشتر باتری های خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش تکناک، هنگام صحبت از باتری و ظرفیت شارژ، هیچ برند گوشی هوشمندی به اندازه سامسونگ محتاط عمل نمی‌کند. این شرکت در استفاده از ظرفیت شارژ بالای 25 وات برای پرچمداران خود خودداری کرده است.

تعداد بسیار کمی از گوشی های هوشمند سامسونگ از شارژ تا 45 وات پشتیبانی می کنند و با توجه به پیشروی ظرفیت شارژ تا 200 وات در صنعت حاضر، سامسونگ عقب مانده است.

اگر از کاربران قدیمی گوشی های هوشمند هستید، متوجه خواهید شد که به چه دلیل سامسونگ پس از حادثه گلکسی نوت 7 به این میزان محتاط عمل می‌کند. شرکت هرگز از دردسرهای این اتفاق نتوانست عبور کند. با این حال، سامسونگ از روش‌های دیگر دوام باتری‌های خود را توسعه خواهد داد.

پشتیبانی سری گلکسی S23 سامسونگ از “حالت  Light mode

وبلاگ نویس محبوب توییتر، @iceuniverse اطلاعاتی در مورد سری Galaxy S23 فاش کرده است. وی ادعا می کند که سری گلکسی 23S سامسونگ با حالت  Light mode عرضه خواهد شد.

سری گلکسی S23 سامسونگ

این حالت جدید کمی با حالت power-saving (صرفه جویی در مصرف انرژی) که قبلاً آن را شناخته‌ایم، متفاوت است. بزرگ‌ترین تفاوت بین حالت‌های « power-saving» و «Light» این است که Light Mode، نرخ تازه‌سازی صفحه را کاهش نمی‌دهد و به طور متوسط ​​تنها موجب کاهش عملکرد دستگاه و در نتیجه کاهش مصرف انرژی تا حد زیادی می‌شود. این مساله به طور موثری عمر باتری را با هزینه کاهش عملکرد، بهبود می‌بخشد.

سری گلکسی S23 سامسونگ در رویداد Galaxy unpack 2023 در سانفرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا در هفته اول فوریه سال آینده عرضه خواهد شد. این معرفی 3 تا 4 هفته زودتر از معمول نسبت به سال های گذشته است.

سری گلکسی S23 سامسونگ ،پرچمداران آینده گلکسی با چند ارتقاء همراه خواهند بود. اگر این شرکت به رقابت با اپل امیدوار است، پس این ارتقاء باید صورت گیرد. با این حال، گزارش هایی مبنی بر عدم ایجاد تقریباً هیچ تغییری در مدل‌های سامسونگ گلکسی S23 / S23+ وجود دارد.

با توجه به رقابت در بازار امروز، این مساله کاملا ناامید کننده است. این گزارش ادعا می کند که طراحی آنها مشابه سری S22 و بزرگترین تغییر گلکسی S23 اولترا، افزایش عرض فریم میانی، همچنین کاهش قسمت منحنی صفحه و نزدیک کردن آن به یک صفحه نمایش میکرو منحنی می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.