استراتژی جدید سامسونگ مشخص شد: «هوش مصنوعی برای همه»

"هوش مصنوعی برای همه" استراتژی جدید سامسونگ

سامسونگ در نشست خبری نمایشگاه CES 2024، استراتژی جدید خود با عنوان «هوش مصنوعی برای همه» را معرفی کرد که تمرکز اصلی‌اش بر استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش تجربه کاربران با دستگاه‌ها و محتوا به‌طور شهودی‌تر و لذت‌بخش‌تر است.

به‌گزارش تک‌ناک، در کنفرانس مطبوعاتی‌ در CES 2024، سامسونگ «هوش مصنوعی برای همه» را به‌عنوان استراتژی جدید خود معرفی کرد.

جانگ‌هی هان، معاون رئیس هیئت‌مدیره این شرکت، به‌همراه رئیس بخش تجربه دستگاه سامسونگ (DX) و دیگر شرکت‌کنندگان، محصولات و خدمات متنوعی را به‌نمایش گذاشت.

برای مثال در CES 2024، سامسونگ جدیدترین تلویزیون خود، Neo QLED 8K مدل QN900D را رونمایی کرد. این تلویزیون ویژگی‌های مهمی دارد؛ ازجمله پردازنده هوش مصنوعی داخلی NQ8 AI Gen 3، قابلیت پخش زیرنویس صوتی برای ناشنوایان، تقویت‌کننده صوت فعال پرو مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیشرفته و جدیدترین نسخه سیستم‌عامل Tizen OS 2024.

در CES 2024، سامسونگ خط‌تولید جدید پروژکتورهای Premiere شامل مدل‌های Premiere 5 ،‌Premiere 7 ،‌Premiere 9 و Premiere 8K را معرفی کرد. پروژکتور Premiere 8K با نمایشگر 150 اینچی خود اولین پروژکتور دنیا با رزولوشن 8K محسوب می‌شود

علاوه‌بر‌این، سامسونگ Music Frame را رونمایی کرده که از تلویزیون Frame الهام گرفته است و کاورهای تغییرپذیر دارد که با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ می‌شوند. با بهره‌گیری از فناوری Q-Symphony، موزیک فریم با تلویزیون‌ها و ساندبارهای سامسونگ هماهنگ می‌شود و به‌لطف ووفرهای داخلی دوتایی خود، تجربه صوتی برتری را ارائه می‌دهد.

در CES 2024، غول فناوری کره‌ای یخچال‌فریزر چهاردر سفارشی از سری Bespoke با قابلیت AI Family Hub و مجموعه لباس‌شویی و خشک‌کن جدید Bespoke AI را نیز به‌نمایش گذاشته است.

در بخش کامپیوترهای شخصی نیز، سامسونگ سری جدید لپ‌تاپ‌های خود به نام Galaxy Book 4 را رونمایی کرده است. این سری جدید از پردازنده‌ای قدرتمند بهره می‌برد و به قابلیت‌های هوش مصنوعی شهودی ازجمله Copilot مایکروسافت مجهز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.