اشتراک آبی توییتر شرط استفاده از TweetDeck

توییتر دیگر اجازه دسترسی رایگان به TweetDeck را نمی‌دهد و کاربران را مجبور به جابجایی به طراحی جدید می‌کند.

به گزارش تکناک، توییتر به طور رسمی تغییری را که بسیاری از ما آن را پیش‌بینی کرده بودیم، اعلام کرده است. از ماه آینده، این شرکت TweetDeck را پشت یک دیوار پرداخت قرار می دهد و از کاربران می‌خواهد تا برای دسترسی به نسخه پیشرفته‌تر و چند ستونی توییتر، در توییتر بلو مشترک شوند.

توییتر همچنین شروع به انتقال تمام کاربران توییتر به نسخه جدید TweetDeck کرده و دسترسی به نسخه کلاسیک را قطع می‌کند.

توییتر در بعدازظهر روز دوشنبه این تغییر را اعلام کرد، زیرا همچنان در حال اعمال محدودیت‌های نرخ برای کاربران است تا تعداد توییت‌هایی که می‌توانند در یک روز مشاهده کنند، را محدود کند.

توییتر برای مدت طولانی طراحی جدیدی برای TweetDeck را تست کرده است و حالا شرکت اعلام کرده است که طراحی جدید به طور کامل در سراسر جهان راه‌اندازی شده است. توییتر “ویژگی‌های جدید” وب‌سایت به‌روزرسانی شده TweetDeck را مطرح کرد:

  • تمام جستجوهای ذخیره شده، لیست‌ها و ستون‌های شما به نسخه جدید TweetDeck منتقل خواهد شد. هنگامی که برنامه را برای اولین بار بارگیری می‌کنید، از شما خواسته می شود برای ستون های خود را وارد کنید.
  • یک سازنده توییت که به شما امکان می‌دهد موضوعاتی ایجاد کنید و عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌های GIF، نظرسنجی یا ایموجی‌ها را به توییت‌های خود اضافه کنید، از جمله توییت‌های برنامه‌ریزی‌شده.
  • از Twitter Spaces پشتیبانی می کند.
  • جستجوی پیشرفته که به شما کمک می‌کند محتوایی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.
  • مرتب سازی توییت‌ها، به گونه‌ای که شما بتوانید ابتدا توییت‌های برتر یا توییت‌های جدیدتر را در ستون‌ها مشاهده کنید.
  • دسته‌هایی که به شما اجازه می‌دهند ستون‌های خود را به گروه‌های مختلف برای فضای کاری پاکتر تر منظم کنید.
  • سازنده ستون که روشی بیشتر شناور برای ایجاد ستون‌ها ارائه می‌دهد و شامل قابلیت “Search Twitter” در داخل ستون است. انواع ستون‌هایی مثل پروفایل، موضوعات، کاوش، رویدادها، لحظات و نشان‌ها را ایجاد کنید.
  • Video Docking به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که به محتوای ستون مشابه دسترسی دارید و دسته‌ها را تغییر می‌دهید، ویدئو را تماشا کنید.

توییتر اعلام کرده است که در حال حاضر همه را به طراحی جدید TweetDeck منتقل می‌کند و از نسخه قدیمی آن صرف نظر می‌کند. شرکت باز هم می‌گوید که این تغییرات را به عنوان بخشی از تلاش برای “کاهش اسکریپینگ” اطلاعات توییتر انجام داده است.

با این حال، در یک تغییری که می‌تواند جریان کاری را در سراسر جایی که استفاده می‌شود، مختل کند، نسخه جدید TweetDeck از قابلیت “Teams” توییتر پشتیبانی نمی‌کند. این ویژگی به چندین نفر امکان مدیریت چندین حساب را می‌دهد و امکان دسترسی مشترک را بدون به اشتراک گذاشتن کلمه عبور فراهم می‌کند.

شرکت اعلام کرده است که “قابلیت Teams در TweetDeck موقتاً در دسترس نیست و در هفته‌های آینده بازگردانده خواهد شد.”

و آخرین اما مهمترین نکته این است که توییتر اعلام کرده است که TweetDeck تنها برای 30 روز آینده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. پس از این دوره مهلت، توییتر می‌گوید که کاربران باید تأیید شده باشند (به معنی مشترک شدن در Twitter Blue) تا به TweetDeck دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.