اشتراک مخفیانه در توییتر بلو امکانپذیر شد

اگر به دنبال اشتراک مخفیانه در توییتر بلو بوده‌اید، اکنون می‌توانید بدون آگاهی دیگران دقیقاً همین کار را انجام دهید.

به گزارش تکناک، توییتر یک گزینه جدید برای مشترکین بلو راه‌اندازی کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا نشان اعتبار آبی را از پروفایل خود پنهان کنید و به راحتی بدون اینکه دیگران متوجه شوند، هر ماه ۸ دلار به ایلان ماسک بپردازید.

از لحاظ تاریخی، نشان اعتبار آبی توییتر فقط برای کاربرانی قابل دسترسی بود که مراحل تأیید لازم را به پایان رسانده بودند. با این حال، به تازگی شرکت این برنامه تأیید را رها کرده و به جای آن، نشان آبی را به عنوان یکی از مزایای اشتراک در توییتر بلو ارائه کرده است.

به نظر می‌رسد که برخی از کاربران می‌خواهند از مزایای توییتر بلو بهره‌مند شوند، اما نمی‌خواهند دیگران بدانند که برای این خدمات پول پرداخت می‌کنند. اینجاست که این گزینه جدید وارد می شود.

پس از اشتراک در توییتر بلو، می‌توانید به تنظیمات درون برنامه توییتر در آیفون خود بروید و به دنبال منوی جدید “Blue tick” بگردید. در این قسمت، یک سوییچ ساده وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد “show or hide your blue tick on your profile”.

توییتر می‌گوید: “به عنوان مشترک، می‌توانید انتخاب کنید که نشان اعتبار شما در حساب کاربری خود را پنهان کنید. این نشان اعتبار در پروفایل و پست‌های شما پنهان خواهد شد. البته این نشان اعتبار هنوز ممکن است در برخی از جاها ظاهر شود و برخی از ویژگی‌ها همچنان می‌توانند نشان دهنده این باشند که شما اشتراک فعال دارید. در حالی که نشان اعتبار شما پنهان است، برخی از ویژگی‌ها ممکن است در حالی که علامت تأیید شما پنهان است، در دسترس نباشند. ما به توسعه این ویژگی ادامه خواهیم داد تا آن را برای شما بهتر کنیم.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.