اشتراک پولی شرط استفاده از پلتفرم X

ایلان ماسک از زمان حضور در پلتفرم X (توییتر سابق) تغییرات چشمگیری در آن ایجاد کرده است. پس از معرفی عضویت ویژه بلو، به نظر می‌رسد ماسک قصد دارد پلتفرم X را به یک سرویس فقط با اشتراک تبدیل کند.

به گزارش تکناک، ایلان ماسک اخیراً برای بحث و گفتگو با یکی از مقامات سیاسی پیشنهاد داد که هر کاربر برای استفاده از پلتفرم X مبلغ کمی به صورت ماهانه پرداخت کند. او همچنین اظهار داشت که این موضوع هنوز در حال بحث و بررسی است، بنابراین هنوز برنامه‌ای برای ارائه مدل فقط با اشتراک وجود ندارد.

ماسک همچنین توجه داشت که هزینه اشتراک کمتری نسبت به عضویت X Blue خواهد داشت که در حال حاضر به عنوان یک مزیت به کاربران ارائه می‌شود و همراه با ویژگی‌های اضافی و نشان تأییدیه است.

او گفت: ما می‌خواهیم که مبلغ کمی باشد. این یک بحث طولانی است، اما به نظر من این تنها دفاع مقابل ارتش‌های عظیمی از ربات‌هاست، زیرا همانطور که هوش مصنوعی بسیار عالی می‌شود، در واقع قادر است این نوع آزمون‌های CAPTCHA را بهتر از انسان‌ها پشت سر بگذارد.

ماسک باور دارد که مدل فقط با اشتراک از پلتفرم کاربران ربات را حذف خواهد کرد زیرا هوش مصنوعی به اندازه کافی هوشمند شده است تا بتواند بهتر از انسان‌ها از آزمون‌های CAPTCHA عبور کند. همچنین، در این بحث، ماسک به موضوع آزادی بیان که اخیراً در پلتفرم مورد نگرانی قرار گرفته است، اشاره کرد.

آزادی بیان در بعضی موارد به معنای این است که شخصی که شما دوست ندارید، چیزی را می‌گوید که شما نمی‌پسندید. اگر آن را نداشته باشید، آنگاه آزادی بیان وجود ندارد. این بدان معنا نیست که باید نوعی منفی گرایی به افراد تحمیل شود، زیرا برای پلتفرم X، مگر اینکه موضوع جالب، سرگرم‌کننده و جذاب باشد، ما کاربران را از دست خواهیم داد. افراد تصمیم می گیرند اگر برایشان خوشایند و جالب نباشد از سیستم ما استفاده نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.