اضافه شدن قابلیت تبدیل متن به تصویر در Bing

مایکروسافت امروز، اعلام کرد که تعداد کمی از کاربران پیش‌نمایش چت بینگ اکنون می‌توانند به بررسی قابلیت Bing Image Creator بپردازند

مایکروسافت امروز، اعلام کرد که تعداد کمی از کاربران پیش‌نمایش چت بینگ اکنون می‌توانند به بررسی قابلیت Bing Image Creator بپردازند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت که در حال افزودن ویژگی‌های اضافی به بینگ و بینگ چت جدید است با Bing Image Creator به کاربران اجازه می‌دهد تا با تایپ متن در چت بینگ توسط هوش مصنوعی تصاویری را تولید کنند.

مایکروسافت در بیانیه اش در مورد این ویژگی جدید گفت : برای کسانی که به پیش‌نمایش بینگ دسترسی دارند، مولد تصویر بینگ (موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت) به طور کامل در چت Bing ادغام می‌شود و در ابتدا در حالت Creative عرضه می‌شود.

با تایپ کردن توضیحات یک تصویر، ارائه زمینه مانند مکان یا فعالیت، و انتخاب یک سبک هنری، Bing Image Creator تصویر تخیلی شما ایجاد می کند. این ابزار مثل خلبان خلاق شماست. کافی است چیزی مانند «تصویر بکش» یا «ایجاد یک تصویر» را به عنوان پیامی در چت تایپ کنید تا بتوانید یک تصویر با این ابزار تولید کنید.

این مولد تصویر هوش مصنوعی از نسخه پیشرفته مدل DALL∙E شرکت OpenAI استفاده می کند.کاربران می توانند علاوه بر پلتفرم معمولی بینگ چت، در مرورگر وب مایکروسافت Edge به Bing Image Creator دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت می‌گوید: برای استفاده از این ابزار در Edge، به سادگی روی آیکونBing Image Creator در نوار کناری کلیک کنید تا تصویر خود را ایجاد کنید یا چت Microsoft Bing (web search engine from Microsoft) در Edge فراخوانی کنید.

مایکروسافت اعلام کرد که در حال حاضر، تنها تعداد کمی از کاربران پیش‌نمایش بینگ چت می‌توانند از Bing Image Creator استفاده کنند، اما در آینده نزدیک این ابزار برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد.
در حالی که Image Creator فقط در حالت خلاق موجود است، در آینده نیز احتمالا حالت متعادل و دقیق عرضه خواهد شد. با این حال، مایکروسافت به هر کسی اجازه می دهد تا نسخه پیش نمایش Bing Image Creator را در وب سایت خودش بررسی کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که ویژگی‌های بیشتری را به Bing: Stories and Knowledge Cards 2.0 جدید اضافه می‌کند.

این شرکت می گوید: Stories راه جذاب‌تری برای جستجو و تعامل با محتوا، ارائه تصاویر و ویدیوهای کوتاه ارائه می‌کنند. Knowledge Cards 2.0 که امروزه برای کاربران بینگ جدید فعال است، یک تجربه الهام‌گرفته از اینفوگرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که حقایق سرگرم‌کننده و اطلاعات کلیدی را در یک نگاه ارائه می‌کند. این ابزار ها با هدف ارائه محتوای تعاملی و پویا مانند نمودارها، نمودارها، جدول زمانی، داستان‌های بصری و موارد دیگر به کاربران به‌روزرسانی شده است .

مایکروسافت اضافه کرد که بیش از 100 میلیون چت در بینگ جدید از زمان راه اندازی پیش نمایش عمومی آن انجام شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.