اعضای ChatGPT Plus می‌توانند فایل‌ها را بارگذاری و تحلیل کنند

اخیرا شرکت OpenAI ویژگی‌های بتای جدیدی را برای اعضای ChatGPT Plus عرضه کرده است. این به‌روزرسانی شامل قابلیت آپلود فایل و کار با آن‌ها و پشتیبانی چندحالته است.

به گزارش تکناک، به طور خلاصه، کاربران دیگر نیاز به انتخاب حالت‌های مختلف مانند جستجو با بینگ از منوی کشویی GPT-4 نخواهند داشت،‌ بلکه براساس متن و مفهوم، خود سامانه حدس خواهد زد که کاربر چه چیزی را می‌خواهد.

ویژگی‌های جدید، گوشه ای از قابلیت های آفیس موجود در طرح ChatGPT Enterprise را به اشتراک فردی این چت‌بات می‌آورند.

به نظر نمی‌رسد که ما به روز رسانی چند حالته را در طرح پلاس خود داشته باشیم، اما توانستیم ویژگی تجزیه و تحلیل پیشرفته داده را که به نظر معقول عمل می‌کند، تست کنیم.

هنگامی که فایل به ChatGPT Plus (artificial intelligence chatbot developed by OpenAI) داده شود، چند لحظه طول می‌کشد تا فایل آماده شود و سپس چت‌بات قادر است کاربردهای مختلفی مانند خلاصه کردن داده، پاسخ به سوالات یا تجسم داده براساس درخواست ها را انجام دهد.

این چت بات فقط به فایل های متنی محدود نمی شود. در تردز، یک کاربر اسکرین شات هایی از یک مکالمه ارسال کرد که در آن تصویری از یک برگچه خوار آپلود کرد و از چت‌جی‌پی‌تی (بات مکالمه هوش مصنوعی، توسعه یافته توسط اوپن ای‌آی) خواست تا از طریق DALL-E 3، یک تصویر به سبک پیکسار بر اساس آن ایجاد کند. سپس کاربر مفهوم تصویر اول را با آپلود یک تصویر دیگر که این بار یک اسکیت بورد بود،‌ تکرار کرد و از این چت بات خواست آن تصویر را نیز درج کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.