اعلام بروزرسانی MIUI 14 برای چند مدل دیگر شیائومی

بروزرسانی MIUI 14 شیائومی

شیائومی شروع به ارائه تدریجی بروزرسانی MIUI 14 به گوشی‌های هوشمند خود در بازار جهانی کرده است ودر این راستا اخیراً سری 12 شیائومی و چند گوشی دیگر به روز شده‌اند.

به گزارش تکناک، در جدیدترین مرحله، این شرکت شروع به ارائه بروزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۳ برای شیائومی 11T و همچنین Poco F4 کرده است. جزئیات این روند در این گزارش عنوان شده‌است.

بروزرسانی MIUI 14 برای شیائومی11T با نسخه سیستم عامل MIUI 14.0.3.0 TKWMIXM و ارتقا  Poco F4 با نسخه سیستم عامل MIUI 14.2.0 TLMEUXM ارائه می شود.

حجم این نسخه 3.5 گیگابایت است، بنابراین ممکن است بخواهید آن را از طریق Wi-Fi دانلود کنید. در حال حاضر ارائه این نسخ محدود به کاربران ثبت نامی در برنامه Mi Pilot است. کاربران 11T بروزرسانی اندروید 13 را در تمامی نقاط جهان دریافت می‌کنند. اما در مورد Poco F4، تنها کاربران اروپایی آن امکان دریافت این بروزرسانی را‌ خواهند داشت. البته ارائه آن به‌زودی به سایر مناطق گسترش می‌یابد.

digikala

بروزرسانی جدید MIUI 14 شیائومی تمام ویژگی های جدید معرفی شده با اندروید 13 و همچنین آپدیت امنیتی دسامبر را به همراه دارد. به گفته شیائومی MIUI 14 سبک ترین نسخه MIUI تاکنون است شامل چندین پیشرفت جدید از جمله photon engine به منظور کمک به سرعت بخشی به برنامه های شخص ثالث می‌شود. این نرم افزار همچنین امکان حذف اکثر برنامه‌های دستگاه به استثنای 8 برنامه سیستم را برای کاربر فراهم می‌کند.

شیائومی همیشه طبق برنامه برای ارائه بروزرسانی  های خود پیش‌رفته است. برندهایی مانند سامسونگ و اوپو در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند واجد شرایط خود را به اندروید 13 بروزرسانی کرده‌اند. وان پلاس نیز با بروزرسانی سریع دستگاه‌های خود، کار چشمگیری انجام داد. انتظار می‌رود، در آینده، شیائومی با سرعت بیشتری دستگاه‌های خود را به‌روز کند..

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.