اعلام جزییات جدید از گوشی Zenfone 10  

 ایسوس قرار است در سراسر جهان Zenfone 10 را در تاریخ ۲۹ ژوئن راه اندازی کند. این گوشی به عنوان جانشین Zenfone 9 معرفی خواهد شد.

به گزارش تکناک، این برند تایوانی قبلاً مشخصات کلیدی آپلود آینده را فاش کرده است. حالا Zenfone 10 در تصاویر پرس رسمی که توسط Evan Blass (معروف به evleaks) به اشتراک گذاشته شده، دیده شده است.

رندرهای رسمی مطبوعاتی نشان می دهد که Zenfone 10 همان طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این دستگاه دارای فرم فاکتور جمع و جور با طراحی جعبه ای خواهد بود و دارای دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست است. پنل پشتی دارای دو حلقه دوربین سنتی است. رندرهای مطبوعاتی نشان می‌دهند که Zenfone 10 در رنگ‌های مشکی، آبی قرمز و سفید در دسترس خواهد بود. این بار یک رنگ سبز نیز اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، تصاویر پرس هیچ اطلاعات اضافی دیگری درباره Asus Zenfone 10 را نشان نمی دهد.

قبلاً تأیید شده است که Zenfone 10  Asus از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند. این دستگاه از صفحه نمایش 5.9 اینچی با یک برش در گوشه بالا و چپ آن استفاده خواهد کرد. این محصول آینده با یک تثبیت کننده چرخشی شش محوره Gimball همراه خواهد بود. این گوشی همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم را دارا خواهد بود.

منتظر می‌شویم که ASUS Zenfone 10 با صفحه نمایش AMOLED و نرخ تازه سازی 120Hz معرفی شود. طبق لیست Geekbench، این دستگاه با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در گزارش‌ها ذکر شده است که این دستگاه به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد. همچنین، طبق آمار های فاش شده، قیمت Zenfone 10 برای نسخه 256+16 گیگابایت به 749 دلار گزارش شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.