پنچ نکته کاربردی برای افزایش بهره وری کارآفرینان

افزایش بهره وری کارآفرین

اگر می‌خواهیدبه عنوان  یک کارآفرین  عملکرد عالی داشته باشید و روی آنچه برای کسب و کارتان مهم است تمرکز کنید، باید عادات قوی ایجاد کنید و ما در این مقاله به شما می گوییم چگونه این کار را انجام دهید.

به گزارش تک ناک، چه برای خودتان کار کنید یا یک تیم بزرگ در یک شرکت را رهبری کنید، راز موفقیت به عنوان یک کارآفرین این است که عملکرد و بهره وری خود را به حداکثر برسانید. راه اندازی کسب و کار به معنای پذیرش این واقعیت است که شما هر روز با فرصت ها و موانعی جدید مواجه می شوید.
اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را داشته باشید و روی با ارزش ترین چیز برای کسب‌وکارتان تمرکز کنید، باید عادت‌های قوی ایجاد کنید و از منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید.
برای روشن کردن بیشتر این موضوع، چند نکته در این مقاله گرد آوری شده ممکن است به شما کمک کند تا بهترین عملکرد خود را به عنوان یک کارآفرین داشته باشید.

1- زود در محل کار خود حاضر شوید
تنها راه برای اطمینان از شکست این است که در محل کار خود حاضر نشوید. مهم نیست چقدر آماده می شوید، فکر می کنید و سازماندهی می کنید، دیر یا زود باید حضور خود در محل کار را نشان بدهید.
شما فقط با قرار گرفتن در آب می توانید شنا را یاد بگیرید.شما در حال حاضر فقط با حضور داشتن در محل کار در جهت درست قدم برمی دارید . اگر شما در محل کار خود حاضرنشوید دیگرمهم نیست چقدر باهوش هستید، چقدر مشتاق هستید یا چقدر با استعداد هستید شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تجارت موفق خودش را اداره کند یا پولی از آسمان بیفتد.

2 – پول شما برای شما کار کند
چرا برخی از باهوش ترین و با استعدادترین افراد آزادی مالی به دست نمی آورند؟ همه اینها به دلیل سطح پایین “هراس پولی” است که به طور مداوم در ناخودآگاه آنها وزوز می کند.
اگر می خواهید خروجی مالی خود را تغییر دهید، باید با شناسایی و جایگزینی باورهایی که شما را عقب می اندازند، ذهنیت خود را تغییر دهید.
این کار هرگز آسان تراز این نبوده است، پس سخت ترش نکنید. در حال حاضر پول زیادی در جهان وجود دارد و روش‌های زیادی برای شناساندن شما وجود دارد.
سرمایه گذاری یک راه عالی برای اینکه پول شما برای شما کار کند است، اما اگر حقوق که دریافت می کنید شما را قادربه جمع آوری سرمایه برای سرمایه گذاری نمی کند، نمی توانید این کار را انجام دهید. تنها دلیل کسب و پس انداز پول این است که بتوانید آن را سرمایه گذاری کنید و کاری کنید که پول شما برای شما کار کند.

3 – عملکرد متوسط را نپذیرید
جامعه ما عمدتاً متشکل از افرادی است که اقدامات عادی را انجام می دهند. آنها زندگی خود را صرف انجام کارهایی می کنند که به اندازه کافی متوسط باشند و زندگی و شغل منظمی داشته باشند، اما عملکرد متوسط هرگز برای رسیدن به موفقیت های بزرگ کافی نیست.
طبق تعریف، میانگین به معنای “کمتر از خارق العاده” است. علی این حال، اگر چیزی کمتر از برجسته باشید، هرگز به حداکثر عملکرد خود به عنوان یک کارآفرین نخواهید رسید. ایده های بزرگ خود را مطرح کنید و سخت تلاش کنید تا آنها را به واقعیت تبدیل کنید، حتی اگر خطرناک باشند.
به عنوان مثال، قانون 10X، در مورد چند برابر کردن تلاش شما و ایجاد اهداف برای ایجاد انگیزه در شما است. آیا میخواهید یک میلیونر باشید؟ آنرا در 10 ضرب کنید. آیا می خواهید در جامعه خود تغییر ایجاد کنید؟ توانایی شما 10 برابر بیشتراز آن چه که فکر می کنید است.

4- هرگز درجا نزنید
اکثر کارآفرین ها در دوران رکود و بحران های اقتصادی کوچک می شوند. این نشان می‌دهد که آنها می‌ترسند و می‌خواهند سرمایه خود را حفظ و هزینه‌ها را محدود کنند، این کار را نکنید.
کارآفرین های موفق، ناملایمات را فرصتی برای رشد می دانند. وقتی همه رقبای شما از گردونه حذف می شوند ، مسیر روشنی برای رسیدن به سطح بعدی موفقیت خواهید داشت. به عنوان مثال، بسیاری از کار آفرین ها در طول بحران مالی 2008-2009 پول خود را از دست دادند و ترسیدند. با این حال، دیگران بحران را به پیروزی تبدیل کردند و از انتهای دیگر بحران موفق تر از قبل بیرون آمدند.

5- ارزش زمان را درک کنید
هیچ با ارزشی آسان به دست نمی آید. اگر می‌خواهید موفق باشید، سخت کار کردن و فراتر رفتن از آن را به عادت تبدیل کنید.اگر نیاز دارید که محصول یا ایده خود را برای یک فرد برجسته بازاریابی کنید، در زمان و هزینه صرفه جویی نکنید. به یاد داشته باشید که میانگین کمتر از شگفت انگیز است. بنابراین، برای چیزی بیش ازگذران امورات صرفاً تلاش کنید. دنیا پر از افراد عادی است که آرزوی چیزی بیش از معمولی ندارند. شما باید در دنیای امروز بهتر از حد متوسط باشید. میانگین دیگر قابل قبول نیست.اگر می خواهید به موفقیت واقعی دست یابید، باید بدانید که چگونه از وسواس خود برای پیش بردن خود به اوج استفاده کنید.
پیشروی ممکن است میزان عملکرد را به حداکثر برساند، اما همچنین می تواند ترس آفرین باشد. به جای فرار از آن، آن را در آغوش بگیرید . ترس و موفقیت همراه هم هستند. از ترس خود استفاده کنید تا شما را به سطحی بالاتر و فراتر برساند.به صعود و دستیابی ادامه دهید. مسئولیت شما موفق شدن است. موفقیت مستلزم تلاش سخت، انضباط و فداکاری است. آیا آماده به کار بردن این نکات و به حداکثر رساندن عملکرد خود به عنوان یک کارآفرین هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.