افشاء مشخصات جدیدترین تبلت پیکسل

با توجه به لیستی از آمازون، تبلت پیکسل در 20 ژوئن در ژاپن عرضه خواهد شد. با وجود حذف این لیست پس از افشای اطلاعات، سایر مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

به گزارش تکناک، طبق این اسکرین شات (از طریق Reddit)، این لیست از آمازون ژاپن شامل خلاصه‌ای از اطلاعات مربوط به تبلت‌ پیکسل، از جمله زمان عرضه و چندین تصویر از دستگاه در رنگ های سفید (پشت بژ و قاب سفید) و عسلی (سبز/مشکی) بود.

تبلت پیکسل 79800 ین (یا 591 دلار) برای 128 گیگابایت حافظه (UFS 3.1) قیمت خواهد داشت، و طبق یک افشای اطلاعاتی پیشین در آوریل، قیمت آن در اروپا 600-650 یورو (657 تا 711 دلار) خواهد بود.  طبق این اطلاعات، از دیگر قابلیت‌های تبلیغ‌شده  آن می‌توان به “پخش ویدئو تا 12 ساعت” و “باتری داخلی 27 وات ساعتی” اشاره کرد.

WinFuture و برخی کاربران توییتر با بررسی این لیست پیش از حذف آن، وجود تراشه Tensor G2 به همراه 8 گیگابایت رم (LPDDR5) را مطابق با گزارشات قبلی تأیید کرده‌اند. همچنین این دستگاه دو گزینه ذخیره سازی ۱۲۸ و 256 گیگابایت خواهد داشت.

با توجه به لیستی از آمازون، تبلت پیکسل در 20 ژوئن در ژاپن عرضه خواهد شد. با وجود حذف این لیست پس از افشای اطلاعات، سایر مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

همچنین، در این لیست به وجود یک LCD  ۱۰.۹۵ اینچی، ب وضوح 2560×1600، 500 نیت روشنایی و پشتیبانی از قلم USI 2.0 اشاره شده است. دیگر مشخصات تبلت پیکسل شامل دوربین‌های 8 مگاپیکسلی جلو و عقب با رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، سه میکروفون، چهار بلندگو، USB Type-C 3.2 نسل ۱، کانکتور لوازم جانبی 4 پین، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2 و باند Ultrawide ( UWB) با تأییدیه FCC می‌شود.

در صورتی که پیکسل 7a در هفته آینده و تبلت پیکسل در ماه ژوئن عرضه شوند، می‌توان گفت گوگل رویکردی پلکانی برای عرضه‌ سخت‌افزار آتی خود اتخاذ خواهد کرد. هنوز معرفی پیکسل فولد همراه با تبلت پیکسل مشخص نیست و احتمال آن نیز بعید به نظر می‌رسد زیرا اطلاعاتی از آن به اندازه تبلت پیکسل افشا نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.