افشاء مشخصات گوشی  Nokia G42 5G

عکس های منتشر شده  از گوشی موبایل Nokia G42 5G، مشخصات و قیمت آن را قبل از عرضه جهانی فاش کرد.

به گزارش تکناک، نوکیا به طور فعال در حال کار بر روی دستگاه‌های جدید است و به نظر می‌رسد که برخی از این دستگاه‌ها در هفته‌های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.

از جمله Nokia G42 5G است که اخیراً در وب سایت Geekbench و Bluetooth SIG مشاهده شده است. گزارش آنلاین اخیری هم منتشر شده است که تصاویر رندر شده این گوشی را نشان می‌دهد.

بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده، گوشی Nokia G42 5G (Finnish multinational telecommunications and information technology company) در دو رنگ بندی بنفش و سیاه در دسترس خواهد بود. این گوشی دارای یک قاب منحنی در لبه ها و یک پنل پشتی با سه دوربین و یک ماژول فلش است. در قسمت جلویی، حاشیه های مشخص و یک بریدگی قطره ای آب و یک صفحه فرمان قابل مشاهده هستند.

گزارش شده است که این گوشی نوکیا (شرکت صنایع الکترونیکی فنلاندی) با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته شده است و طوری طراحی شده که به راحتی قابل تعمیر است. گفته شده است که  Nokia G42 5G از  QuickFix پشتیبانی می کند، که کاربران می توانند دستورالعمل های دقیق و قطعات یدکی را مستقیماً از iFixit خریداری کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا اجزایی مانند صفحه نمایش، پورت شارژ یا باتری را تعویض کنند.

مشخصات Nokia G42 5G

گزارش Suomimobiili تقریباً تمامی مشخصات کلیدی این گوشی را نیز فاش می کند. بر اساس آن، Nokia G42 5G با صفحه نمایش LCD به قطر 6.56 اینچ و رزولوشن 1612 × 700 پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشتی در دکمه روشن/خاموش است.

رزولوشن دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمقی هستند. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد. گوشی Nokia G42 5G دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و سیستم عامل اندروید 13 است. در نهایت، ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپرساعت گزارش شده است.

طبق گزارش فاش شده، گوشی با Snapdragon 480+ 5G عرضه خواهد شد. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه سازی 90Hz و نسبت تصویر 20: 9 است. لو رفته است که این گوشی دارای 4 یا 6 گیگابایت حافظه RAM خواهد بود. گزارش نیز اعلام کرده است که قیمت این دستگاه 1999 کرون دانمارکی است، که به این معناست که می توانیم انتظار داشته باشیم حدود 268 یورو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.