افشای اطلاعات هیجان ‌انگیز موتورولا Razr 40

مشخصات مدل پایه و مقرون به صرفه گوشی Razr 40 موتورولا در تست بنچمارک و بایگانی آژانس نظارتی چین فاش شد.

 به گزارش تکناک، تقریباً همه مشخصات دستگاه Razr 40 Ultra موتورولا ممتاز پیش از این افشا شده است. این مشخصات شامل صفحه نمایش خارجی بزرگ 3.5 اینچی Quick View و چیپست Snapdragon 8+  نسل ۱ با بدنه تاشو می‌شود. با این حال، مشخصات مدل Razr 40 با قیمت پایین تر کمی مبهم است. یک تست GeekBench و یک پرونده در آژانس نظارتی 3C چین برخی از اطلاعات مربوط به نسخه مقرون به صرفه تر Razr را فاش می کند.

شماره مدل دستگاه مشاهده شده در GeekBench و فایل 3C،  XT2323-3است. به نظر می‌رسد شماره مدل Razr 40 Ultra ممتاز XT2321-1 باشد. موتورولا Razr 40 به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهد شد و دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود، انتظار می‌رود یک نسخه از آن با 8 گیگابایت رم ارائه شود. این گوشی دارای اتصال 5G خواهد بود و باتری آن از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه شامل اندروید 13 از پیش نصب شده، خواهد بود. تست بنچمارک GeekBench امتیاز تک هسته ای 1019 و امتیاز چند هسته ای 2545 را نشان می دهد.

تست GeekBench و پرونده نظارتی 3C به همراه تصاویر آن توسط یک افشاگر توییتر پست شده‌است. گواهی 3C به عنوان گواهی اجباری چین شناخته می شود و علامت ایمنی اجباری برای اکثر محصولات فروخته شده در چین است. موتورولا متعلق به سازنده چینی Lenovo است.

رندرهای موتورولا Razr 40 از MySmartPrice یک صفحه نمایش خارجی بسیار کوچکتر Quick View را نشان می دهد و شامل همه ویژگی های مشابه صفحه نمایش Quick View بزرگتر در Razr 40 Ultra نمی‌شود. انتظار می‌رود مدل پرچمدار Razr 40 Ultra قیمتی معادل 1000 دلار یا بالاتر و مدل پایه Razr 40، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به اولترا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.