افشای جزییات جدید از تلفن هوشمند آینده شارپ

به نقل از یک رسانه ژاپنی شارپ به تازگی تلفن هوشمند جدیدی را در دست ساخت دارد که گواهی FCC را گذرانده است.

به گزارش تکناک و طبق گزارش اعلام شده، نام کد دستگاه جدید شارپ که در پایگاه داده FCC ظاهر شده است APYHRO00327 است. لیست FCC نشان می دهد که این دستگاه با پردازنده MT6833 SoC که چیپ Dimensity 700 است، عرضه خواهد شد. به یاد داشته باشید که Aquos Wish 3 نیز از همین چیپ Dimensity 700 استفاده می کند.

گفتنی است ماه گذشته شارپ محصولات جدید سری موبایل Aquos را منتشر کرد. این سری جدید شامل Aquos R8، Aquos R8 Pro و میان رده Aquos Wish 3 است.

علاوه بر چیپ، این لیست نیز تعدادی جزئیات در مورد دستگاه موبایل آینده که از دو باتری 3620mAh استفاده خواهد کرد را نشان می دهد. این بدان معناست که بسته باتری کلی این موبایل به ارتفاع 7240mAh خواهد رسید. پایگاه داده FCC همچنین نشان می دهد که این دستگاه میان رده از WiFi 6 پشتیبانی خواهد کرد. Sumahodigest معتقد است که این گوشی تعداد کمی گواهی باند فرکانس LTE دارد و ممکن است یک دستگاه سفارشی باشد که شارپ با اپراتورهای ژاپنی همکاری کرده است.

آنچه باید انتظار داشت

تا این لحظه، ما نمی‌دانیم چه چیزی از تلفن هوشمند آینده شارپ انتظار داریم. با این حال، جدیدترین تلفن همراه آن، Aquos R8 Pro، دارای صفحه نمایش لمسی 6.60 اینچی با رزولوشن 2730 در 1260 پیکسل است. این تلفن دو سیم کارت است و گزینه های اتصال از جمله Wi-Fi، GPS، بلوتوث، NFC و USB Type-C را داراست.

این دستگاه همچنین دارای شناسایی چهره 3D و حسگر اثرانگشت است. اگرچه شرکت در بازار تلفن های همراه فعالیت زیادی ندارد، اما تعدادی دیگر از تلفن های آن شامل Aquos V6 Plus، Aquos V6، Aquos Wish، Aquos zero6، Aquos sense5G، Aquos sense4 plus، Aquos Zero 2، Aquos R5G و غیره می باشد.

مهم است به یاد داشته باشید که تلفن های همراه شارپ فقط در ژاپن به فروش می‌رسند و سهم کمی از بازار این کشور را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.