افشای جزییات جدید درباره گوشی گلکسی S24 پلاس

اکنون که کاملاً مطمئن هستیم سامسونگ قصد ندارد مدل بعدی سری S پلاس را کنار بگذارد، وقت آن است که به تعداد انگشت شماری از شایعات منتشر شده در مورد گلکسی S24 نگاهی بیندازیم.

به گزارش تکناک، امروز افشاکننده مشهور، Ice Universe، برخی اطلاعات درباره گلکسی S24 پلاس و  گلکسی S24 Ultra را به اشتراک گذاشته است.

قبل از اعلام گلکسی S23، یک گزارش ادعا کرده بود که گلکسی S24 پلاس ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف گلکسی  S22 Plus، لغو شود. این شایعات متعاقباً از بین رفتند، اما مطمئناً هیچ دودی بدون آتش وجود ندارد.

گلکسی  S23 Plus ممکن است یکی از بهترین گوشی‌هایی باشد که امروزه می‌توانید بخرید، اما تفاوت چندانی با مدل پایه ندارد و به منظور برطرف کردن این مسئله، سامسونگ ممکن است چندین چیز را تغییر دهد.

بر اساس اظهارات Ice، گلکسی  S24 Plus دارای صفحه نمایشی با قطر ۶.۶۵ اینچ خواهد بود. این باعث می‌شود که اندکی بزرگتر از گلکسی  S23 Plusشود که دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است. البته، این افزایش بسیار زیاد نیست، اما سری تغییرات کوچک می‌تواند این مدل را برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر کند.

Ice همچنین می‌گوید که گلکسی S24 Ultra «چیزهای جدید زیادی خواهد داشت»، اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

بر اساس شایعات قبلی، برخی مناطق مدل‌های گلکسیS24 با پردازنده Exynos دریافت خواهند کرد. تمام مدل‌های امسال به صورت انحصاری با چیپ Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 ارائه شده‌اند. بر اساس شایعات خط تولید این مدل‌ها همان مشخصات دوربین نسخه فعلی را خواهد داشت. مدل Ultra و Plus ممکن است با افزایش سرعت شارژ به ۶۵ وات بهبود یابند.

از آنجایی که گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 معرفی نشده اند، می توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده شایعات در مورد طیف گلکسیS24 تشدید شود. اگر سامسونگ به برنامه معمول خود پایبند باشد، خط تولید اوایل سال آینده، احتمالاً در ماه فوریه، اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.