افشای طراحی دیدنی شیائومی 14 پرو

افشای اولین تصاویر شیائومی 14 پرو و طراحی چشم نواز آن، خبر خوبی برای افرادی است که درباره محصولات فصل آینده شیائومی کنجکاو هستند.

به گزارش تکناک، بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه شیائومی 14 پرو است و ممکن است طراحی نهایی آن آماده باشد. این دستگاه به احتمال زیاد جایگزین شیائومی 13 پرو فعلی خواهد شد و ممکن است با یک نسخه اولیه و پیشرفته تر همراه شود.

نمایشگر تمام صفحه با حداقل حاشیه شیائومی 14 پرو

شیائومی قصد دارد با به حداقل رساندن حاشیه ها تا حد ممکن، گامی مهم و رو به جلو در طراحی بردارد. حاشیه‌های شیائومی 13 پرو نسبتاً نازک است.با این حال، احتمالاً حاشیه‌های مدل جدید نازک تر خواهد بود. طبق تصویر فاش شده، نمای جلویی آن فوق‌العاده و با حاشیه‌های بسیار نازک‌تر خواهد بود و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد کرد. همه حاشیه‌ها به یک اندازه خواهند بود و به جز حفره دوربین در صفحه، دستگاه متقارن خواهد شد.

در حال حاضر، شیائومی ۱۳ پرو حاشیه پایینی کمی بزرگتر از قسمت بالایی دارد. اما این جزئیات بهبود خواهد یافت و تجربه ای فراگیرتر از صفحه نمایش ارائه خواهد داد. علاوه بر این، طبق این تصویر، لبه های صفحه نمایش ممکن است کمی خمیده باشد. این ویژگی در شیائومی ۱۳ فعلی نیز وجود دارد. در نهایت، گوشه‌های مدل فاش شده در مقایسه با گوشه‌های کوچک و زاویه دارتر شیائومی 13 پرو، گردتر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

شیائومی 14 پرو دارای پردازنده آتی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود. با این حال، با توجه به عدم عرضه این پردازنده تا پایان سال، تاریخ عرضه احتمالی سری شیائومی ۱۴ نیز پس از آن خواهد بود. و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ممکن است تا اوایل سال 2024 در دسترس نباشد. بنابراین، در صورت علاقمندی به این طراحی، باید چند ماه صبر کرد.

با وجود قابل اعتماد بودن Ice Universe، در حال حاضر این اطلاعات غیر رسمی است و هنوز برای تایید طراحی شیائومی ۱۴ پرو خیلی زود است. این خبر مطمئناً برای علاقه مندان شیائومی مشتاق عرضه دستگاه نسل بعدی هیجان انگیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.