افشای مشخصات گوشی Redmi K70 Pro

انتظار داریم که ردمی، مجموعه Redmi K70 را در انتهای سال جاری عرضه کند. این سری به عنوان جانشین سری Redmi K60 که در دسامبر گذشته معرفی شد، عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، گوشی‌های سری Redmi K70 از ماه گذشته در بین شایعات قرار گرفته‌اند. اکنون نسخه پرو این سری در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و مشخصات اصلی آن را فاش کرده است.

Redmi K70 Pro در Geekbench مشاهده شد

گوشی Redmi K70 Pro با شماره مدل 23113RKC6C در پایگاه داده Geekbench لیست شده است. این شماره مدل همان شماره مدلی است که در ماه ژوئن نیز در پایگاه داده IMEI همراه با دو دستگاه دیگر از سری K70 مشاهده شده بود.

برنامه بنچمارک Geekbench به مادربورد با نام رمزی Corot در Redmi K70 Pro اشاره کرده است و شامل چهار هسته با سرعت 2 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 3 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت 3.35 گیگاهرتز است. این مطابق با MediaTek Dimensity 9200+ است. لیست Geekbench نشان می‌دهد که ۱۶ گیگابایت حافظه RAM در دستگاه وجود دارد. این گوشی با سیستم عامل Android 13 عرضه خواهد شد.

در آزمون‌های یک هسته و چند هسته Geekbench، Redmi K70 Pro به ترتیب ۱٬۸۸۲ و ۴٬۵۳۶ امتیاز کسب کرده است. این لیست جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند آینده را فاش نمی کند.

قبلاً Digital Chat Station، یک منبع قابل اعتماد در زمینه اطلاعات فنی، مشخصات کلیدی Redmi K70 Pro را منتشر کرد. بر اساس آن، این دستگاه باید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 آینده قدرت گرفته باشد، اما لیست Geekbench با این ادعا در تناقض است.

گوشی هوشمند احتمالاً با یک باتری 5،120 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند، همراه خواهد بود. علاوه بر این، گفته شده که دارای یک صفحه نمایش صاف با رزولوشن 2K  و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.