افشا تصاویر واقعی گوشی FOLD 5 سامسونگ

تصاویر واقعی گوشی Fold 5 گلکسی سامسونگ به تازگی توسط کاربری در توییتر منتشر شده است که برخی ویژگی های آن را فاش می کند.

به گزارش تکناک، رویداد Samsung Galaxy Unpacked به زودی برگزار خواهد شد و مشتاقان این برند به دنبال رونمایی از دو محصول مورد انتظار خود، Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5، در این رویداد هستند.اما به نظر می‌رسد که این دستگاه‌های تاشو قبل از رویداد در دسترس عموم قرار گرفته اند.

این تصاویر توسط  احمد قویدر در توییتر به اشتراک گذاشته شد و نگاهی اجمالی به سامسونگ Galaxy Z Fold 5 به ما ارائه می دهد. با اینکه قویدر درباره تصاویر زیاد صحبت نکرده است، اما همچنان می توانیم طراحی لولای بهبود یافته و طراحی دوربین پشتی دستگاه را ببینیم.

لولای مجازی بدون شکاف در GALAXY Z FOLD 5 تایید شد

تا به حال شایعات زیادی در مورد سامسونگ Galaxy Z Fold 5 وجود داشته است. بیشتر آن‌ها نشان دادند که سامسونگ برای دستگاه تاشوی  بعدی خود از یک طراح لولا جدید استفاده خواهد کرد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط قویدر نشان می‌دهد که شایعات درست بوده‌اند. به عبارت دیگر، عکس ها، لولایی قطره ای شکل را به نمایش می گذارند.

این لولا باعث می‌شود Galaxy Z Fold 5 تجربه‌ای بهتر از  Z Fold 4 را ارائه دهد. با اینکه تصاویر مکانیزم داخلی را نشان نمی‌دهند، ممکن است مشابه طراحی قطره آب باشد که Xiaomi, Oppo, Huawei و  Vivo برای تلفن‌های تاشو نسل جدید خود استفاده می‌کنند. این بدان معناست که چین و شکن بسیار کم خواهد بود و یک تجربه نمایشی فراگیر را ارائه می دهد.

علاوه بر لولا، تصاویر واقعی Galaxy Z Fold 5 طرح دوربین دستگاه را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد سامسونگ طراحی دوربین پشتی را مانند Z Fold 4 حفظ کرده است. با این حال، اگر به دقت نگاه کنید، سامسونگ موقعیت فلش LED را تغییر داده است و حالا در سمت راست حسگرهای دوربین قرار دارد.

ویژگی های دیگر GALAXY Z FOLD 5که تصاویر نشان دادند

علاوه بر طراحی دوربین و لولا، تصاویر واقعی گلکسی  Z Fold 5 مشخصات مهمی را نشان می‌دهند. در پایین تلفن، یک میکروفون و یک بلندگو وجود دارد. و در بالا، سه میکروفون و یک بلندگو قرار دارند. این تأیید می‌کند که در مجموع چهار میکروفون و یک سیستم بلندگو استریو وجود دارد.  با وجود انتشار این عکس ها، برای تأیید مشخصات دیگر تلفن، باز هم باید منتظر رویداد رسمی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.