ارائه قابلیت سنجش شنوایی و دما در ایرپادز جدید اپل

اپل در حال کار بر روی نسل بعدی ایرپادز پرو است تا در پاییز امسال در کنار آیفون 15 با قابلیت هایی مانند سنجش دما و شنوایی سنجی عرضه شود.

به گزارش تکناک، ایرپادهای نسل بعدی نوید ارتقای قابل توجهی از جمله ارائه ویژگی های سلامت داخلی و اتصال پیشرفته را می دهند. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل یک کیس شارژ USB-C برای ایرپادز پرو معرفی خواهد کرد.

این حرکت با استفاده اپل از استاندارد USB-C به جای پورت لایتنینگ که به طور گسترده پذیرفته شده است، مطابقت دارد و با استاندارد جدید شارژ مشترک اتحادیه اروپا مطابقت دارد.

یکی از ویژگی های قابل توجه ردیابی سلامت ، عملکرد تست شنوایی داخلی است. هدفون های جدید قابلیت پخش صداها و درجه‌های مختلف آنها برای ارزیابی سلامت شنوایی کاربر را خواهند داشت. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد به راحتی شنوایی خود را با ایرپادز به طور مستقیم، مشابه قابلیت بررسی ECG برای مشکلات قلبی در اپل‌واچ، ارزیابی کنند.

گورمن می‌گوید اپل همچنین به دنبال بهره‌برداری از مجوز اخیر FDA برای فروش سمعک‌های بدون نسخه یا بدون نیاز به معاینه است. با در نظر گرفتن این تاییدیه، به نظر می‌رسد اپل در حال بررسی استفاده از ایرپادز پرو به عنوان جایگزینی برای سمعک باشد.

این شرکت با همکاری مهندسان صنعت تولید‌ سمعک، در تلاش است تا عملکرد هدفون های خود را برای ارائه قابلیت های سمعک گسترش دهد.

علاوه بر ویژگی‌های متمرکز بر شنوایی، انتظار می‌رود ایرپادهای نسل بعدی دارای سنسور دمای داخلی باشند. این حسگر، مشابه حسگر معرفی شده در واچ سری 8 و اولترا، امکان اندازه‌گیری دقیق دمای بدن با استفاده از کانال گوش را برای کاربران فراهم می‌کند.

با این حال، گورمن تأکید می کند که عرضه این موارد برای کاربران ممکن است چند ماه یا حتی چند سال طول بکشد.

از سوی دیگر، برخی از ویژگی های قابل توجه ایرپادز پرو شامل اضافه شدن حالت شفافیت و حذف نویز فعال است. این محصول دارای تراشه H2، عمر باتری بیشتر، کنترل لمسی و صدای فضایی فراگیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.