شماره مدل‌ های Galaxy Watch 6 مشخص شد

سری Galaxy Watch 6 قرار است در پایان این ماه عرضه شود و اکنون دستگاه‌ها با شماره مدل خود به طور کامل نمایش داده شده‌اند.

به گزارش تکناک، همانطور که دیلان روسل مشاهده کرده است، گوگل پلی گواهی‌نامه ساعت هوشمند گلکسی Watch 6  و گلکسی Watch 6  کلاسیک شرکت سامسونگ را تأیید کرده است. این اعلامیه اطلاعات بسیار کمی درباره این دو دستگاه را ارائه می‌کند، اما برخی جزئیات کلیدی را تأیید می کند.

این جزئیات با نام‌های واقعی دستگاه‌ها شروع می‌شود که به عنوان “Galaxy Watch 6” و “Galaxy Watch6 Classic” لیست شده‌اند.

علاوه بر این، ما نگاهی به شماره‌های مدل سری Galaxy Watch 6 می‌اندازیم که الگوی مدل‌های قبلی را دنبال می‌کنند. در جایی که Galaxy Watch 5 دارای شماره مدل SM-R905 بود، شماره مدل های سری Galaxy Watch 6 به شرح زیر است:

-Galaxy Watch 6 (40mm) – SM-R930

Galaxy Watch 6 (44mm) – SM-R940-

Galaxy Watch 6 Classic (43mm) – SM-R950-

Galaxy Watch 6 Classic (47mm) – SM-R960-

در حالی که این فهرست اندازه های ذکر شده را تأیید نمی کند اما تأیید نام‌های رمز “fresh6bl” و “fresh6bs” (برای Watch 6) نشان می‌دهد که به اندازه‌های بزرگ و کوچک اشاره دارد که در پیش تر مشاهده شده است.

با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه، هنوز هیچ لیستی برای مدل‌های LTE وجود ندارد، اغلب این مدل‌ها فقط با افزودن شماره 5 به مدل‌های موجود معرفی می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده، مدل‌های دیگری از Galaxy Watch 6 نیز تأیید و معرفی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.