• صفحه اصلی
  • همه اخبار
  • تبلیغات تکناک
  • درباره ما
  • تماس با ما
اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران
  • فناوری
    • اخبار هوش مصنوعی
    • رباتیک
    • اینترنت و شبکه
    • شبکه های اجتماعی
    • هوافضا
    • معماری
    • ورزش
    • رویداد ها
    • دوربین دیجیتال
  • کامپیوتر و موبایل
    • موبایل و تبلت
    • لپ تاپ و کامپیوتر
    • اپلیکیشن موبایل
    • نرم افزار
    • سخت افزار
    • ساعت هوشمند
    • مانیتور
    • اسپیکر و هدفون
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
  • نقد و بررسی
    • بررسی موبایل و تبلت
    • کنسول بازی
    • بررسی لپ تاپ و کامپیوتر
    • قطعات کامپیوتر
    • نرم افزار
    • بررسی اسپیکر و هدفون
    • بررسی ساعت هوشمند
  • آموزش
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
    • آموزش هوش مصنوعی
    • سخت افزار
  • اخبار ارز دیجیتال
    • قیمت لحظه ای ارز دیجیتال
    • ماشین حساب ارز دیجیتال
    • آموزش ارز دیجیتال
  • علمی
    • سلامت و پزشکی
    • انرژی
    • فیزیک
    • شیمی
    • نجوم
    • ورزش
    • محیط زیست
    • باستان شناسی
  • کسب و کار
    • شرکت ها
    • بورس
    • مدیریت(پروژه، کسب و کار، منابع انسانی)
    • استارتاپ ها
    • دولت الکترونیک
    • رویداد کسب و کار
  • وسائل نقلیه
    • خودرو
    • دوچرخه
    • موتور سیکلت
    • قطار
    • هواپیما
  • بازی و سرگرمی
    • کنسول بازی های کامپیوتری
    • بازی های کامپیوتر
    • بازی کنسول
    • بازی موبایل
    • فیلم و سریال
  • چند رسانه ای
    • عکس
    • ویدئو
  • اخبار داخلی
    • دانش بنیان
    • دولت الکترونیک
    • رویداد داخلی
    • بازار
    • دانشگاه
No Result
مشاهده تمامی نتایج
اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران
  • فناوری
    • اخبار هوش مصنوعی
    • رباتیک
    • اینترنت و شبکه
    • شبکه های اجتماعی
    • هوافضا
    • معماری
    • ورزش
    • رویداد ها
    • دوربین دیجیتال
  • کامپیوتر و موبایل
    • موبایل و تبلت
    • لپ تاپ و کامپیوتر
    • اپلیکیشن موبایل
    • نرم افزار
    • سخت افزار
    • ساعت هوشمند
    • مانیتور
    • اسپیکر و هدفون
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
  • نقد و بررسی
    • بررسی موبایل و تبلت
    • کنسول بازی
    • بررسی لپ تاپ و کامپیوتر
    • قطعات کامپیوتر
    • نرم افزار
    • بررسی اسپیکر و هدفون
    • بررسی ساعت هوشمند
  • آموزش
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
    • آموزش هوش مصنوعی
    • سخت افزار
  • اخبار ارز دیجیتال
    • قیمت لحظه ای ارز دیجیتال
    • ماشین حساب ارز دیجیتال
    • آموزش ارز دیجیتال
  • علمی
    • سلامت و پزشکی
    • انرژی
    • فیزیک
    • شیمی
    • نجوم
    • ورزش
    • محیط زیست
    • باستان شناسی
  • کسب و کار
    • شرکت ها
    • بورس
    • مدیریت(پروژه، کسب و کار، منابع انسانی)
    • استارتاپ ها
    • دولت الکترونیک
    • رویداد کسب و کار
  • وسائل نقلیه
    • خودرو
    • دوچرخه
    • موتور سیکلت
    • قطار
    • هواپیما
  • بازی و سرگرمی
    • کنسول بازی های کامپیوتری
    • بازی های کامپیوتر
    • بازی کنسول
    • بازی موبایل
    • فیلم و سریال
  • چند رسانه ای
    • عکس
    • ویدئو
  • اخبار داخلی
    • دانش بنیان
    • دولت الکترونیک
    • رویداد داخلی
    • بازار
    • دانشگاه
No Result
مشاهده تمامی نتایج
اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران
تک ناک آموزش

افیلیت مارکتینگ چیست؟

صمد کردی نوشته شده توسط صمد کردی
سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 19:20
در آموزش
Social Media Advertisement Connection Concept

Social Media Advertisement Connection Concept

کپی لینکاشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی نوین است که در آن یک شرکت به شخص ثالث برای ایجاد ترافیک به منظور فروش محصولات و خدمات شرکت پاداش می‌دهد.

به گزارش تکناک ، هدف از پاداش یا درصد فروش، ایجاد انگیزه برای شرکت‌ها یا اشخاص ثالث جهت پیدا کردن راهی برای فروش بیشتر است. در ادامه به سؤال همکاری در فروش چیست و مفاهیم وابسته به آن پاسخ می‌دهیم. همراه ما باشید.

اولین بار ایده بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ توسط آمازون معرفی شد. این فروشگاه آنلاین که به احتمال زیاد همه ما یک بار اسم آن به گوشمان خورده است، طرحی با موضوع دعوت از صاحبان وب‌سایت‌ها و وبلاگ نویسان ایجاد کرد. در این طرح از افراد خواسته شد تا در خصوص محصولات موجود در فروشگاه آمازون نقد و بررسی بنویسند و با انتشار آنها در فضای آنلاین، از مردم برای خرید این محصولات از آمازون، دعوت کنند.

از این نظر، بازاریابی وابسته اساساً یک برنامه بازاریابی پرداخت به ازای عملکرد است که در آن فروش در یک شبکه وسیع برون سپاری می‌شود. جالب است بدانید که سابقه و تاریخچه افیلیت مارکتینگ به قبل از ظهور اینترنت بازمی‌گردد، اما دنیای دیجیتال مارکتینگ، تجزیه و تحلیل و کوکی‌ها آن را به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل کرد. شرکتی که یک برنامه همکاری در فروش را اجرا می‌کند می‌تواند لینک‌هایی را که سرنخ‌ها را به ارمغان می‌آورند ردیابی کند و از طریق تجزیه و تحلیل داخلی، ببیند چه تعداد از آنها به فروش تبدیل می‌شوند.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، برای دسترسی به حجم گسترده‌ای از کاربران و خریداران، از این ایده بهره می‌برند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ به طور اختصاصی در زمینه ارائه خدمات بازاریابی وابسته فعالیت می‌کنند. چنین شرکت‌هایی به فهرست کاملی از مالکان چندین وب‌سایت یا آدرس ایمیل دسترسی دارند. هر چه تعداد وب‌سایت‌ها یا لیست‌های ایمیل یک شرکت وابسته بیشتر باشد، شبکه آن گسترده‌تر می‌شود. این شرکت‌ها با استفاده از این اطلاعات به راحتی به تعداد زیادی از کاربران فضای آنلاین دسترسی دارند و با قراردادن تبلیغات محصولات مختلف در آنها، از دیگران برای استفاده از خدمات و خرید محصولات دعوت به عمل می‌کنند.

شرکت‌هایی که در حوزه همکاری در فروش فعالیت دارند، با اجرای تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، یا قرار دادن لینک در وب‌سایت‌های خود یا ارسال ایمیل به مشتریان این کار را انجام می‌دهند. شرکت‌ها تبلیغات را در قالب مقالات، ویدئوها و تصاویر برای جلب توجه مخاطبان به خدمات یا محصول ارائه می‌کنند. بازدیدکنندگانی که روی تبلیغات یا پیوندها کلیک می‌کنند به سایت هدف هدایت می‌شوند. اگر آنها محصول یا خدمات را خریداری کنند، به شرکت وابسته با کمیسیون توافق شده پاداش می‌دهد که می‌تواند بین 5 تا 10 درصد قیمت فروش باشد.

هدف این مدل افزایش فروش و ایجاد یک راه حل برد-برد هم برای صاحبان کسب و کار و هم برای شرکت‌های وابسته است. این سیستم منحصر به فرد و سودآور است و به طور فزاینده‌ای در حال محبوب شدن است. اینترنت بستری است که پیاده سازی این مدل را برای صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان ساده‌تر کرده است. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ نحوه ردیابی و پرداخت کمیسیون را برای سرنخ‌های واجد شرایط و باکیفیت بهبود داده‌اند. توانایی بهتر برای ردیابی سرنخ‌ها و فروش به بهبود استراتژی فروش و تبلیغات بهتر محصولات کمک می‌کند.

فهرست مطالب

  • انواع همکاری در فروش چیست؟
    • افیلیت مارکتینگ غیر وابسته (Unattached Affiliate Marketing)
    • افیلیت مارکتینگ وابسته (Related Affiliate Marketing)
    • افیلیت مارکتینگ درگیر شونده (Involved Affiliate Marketing)
  • مزایای افیلیت مارکتینگ چیست؟
    • ایده بازارایابی رو به رشد
    • پایین بودن هزینه راه اندازی
    • بدون نیاز به دانش تخصصی
    • سرمایه گذاری محدود
    • منبع درآمد اضافی
    • انعطاف پذیری و راحتی
    • عدم نیاز به تمرکز روی خدمات مشتری
    • امکان تبلیغات به روش‌های مختلف
    • درآمد مبتنی بر عملکرد
  • معایب همکاری در فروش چیست؟
    • عدم وجود قابلیت کنترل
    • عدم امکان کنترل رقابت
    • عدم امکان ایجاد پایگاه داده از مشتریان وفادار
    • درآمد تضمین نشده
    • نامناسب بودن فریلنسینگ برای همه
  • نمونه هایی از همکاری در فروش
    • شاپیفای
    • Healthish
    • آمازون
    • Etsy
    • eBay

انواع همکاری در فروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ غیر وابسته (Unattached Affiliate Marketing)

افیلیت مارکتینگ غیر وابسته، کمپین‌های بازاریابی وابسته به پرداخت به ازای کلیک هستند که در آن هیچ اختیاری در جایگاه محصولی که تبلیغ می‌کنید ندارید. در این مدل هیچ ارتباطی بین شما و مصرف کننده نهایی وجود ندارد، و تنها کاری که انجام می‌دهید این است که از طریق Google Adwords، تبلیغات فیس بوک و غیره یک لینک وابسته را در اختیار افراد قرار می‌دهید؛ به امید اینکه تبلیغ شما دیده شود، افراد روی آن کلیک کنند و در نهایت برای خرید اقدام نمایند. دلیل جذابیت این نوع بازاریابی وابسته برای بسیاری این است که نیازی به داشتن اعتبار برای شروع فعالیت نیست!

ایجاد اعتبار و اعتماد بین گروه‌های خاصی از افراد آنلاین زمان می‌برد، و بسیاری از مردم آن‌قدر می‌ترسند که متعهد به کار در یک وبلاگ یا وب‌سایت شوند یا وقت انجام این کار را ندارند. در این مدل همکاری در فروش، شما با مشتری نهایی در ارتباط نیستید و تنها از طریق اجرای تبلیغات PPC، به عنوان یک شخص ثالث پشت صحنه فعالیت می‌کنید.

افیلیت مارکتینگ وابسته (Related Affiliate Marketing)

همکاری در فروش وابسته، رایج‌ترین مدل افیلیت مارکتینگ است که در آن به نوعی حضور آنلاین دارید، چه از طریق وبلاگ، چه پادکست، چه ویدئو در شبکه‌های اجتماعی. شما از طریق لینک‌هایی که در این رسانه‌ها قرار می‌دهید از دیگران دعوت به عمل می‌کنید. شما می‌توانید از طریق تبلیغات سایت واید و بنری، لینک‌های مدنظر خود را در سایت‌های پربازدید قرار دهید. تمام آنچه که باید انجام دهید، جلب اعتماد افراد، از طریق تبلیغاتی است که انجام می‌دهید.

برای موفقیت بهتر در این تبلیغات، بهتر است از محصولی که تبلیغ می‌کنید شناخت اولیه ای داشته باشید. در این صورت می‌توانید با دید بهتر محصول یا خدمت را معرفی کنید و از دیگران برای خرید یا استفاده از آن، دعوت کنید.

افیلیت مارکتینگ درگیر شونده (Involved Affiliate Marketing)

این مدل از همکاری در فروش، زمانی اتفاق می‌افتد که شما از آنچه که تبلیغ می‌کنید، آگاهی کامل دارید. درواقع شما از آن به طور مستقیم استفاده کرده‌اید، به آن اعتماد کردید و شخصاً استفاده از آن را به دیگران توصیه می‌کنید. در افیلیت مارکتینگ درگیر شونده شما از تبلیغات بنری استفاده نمی‌کنید، بلکه در وبلاگ شخصی خود به عنوان بخشی از زندگی‌تان از این محصول صحبت می‌کنید.

به خاطر داشته باشید که در  همکاری در فروش درگیر شونده، تا اندازه‌ای مسئولیت به عهده شما است، به خصوص اگر اقتدار و نفوذ زیادی روی دنبال کنندگان خود داشته باشید. در این مدل برخلاف دو مدل قبلی، شما به طور مستقیم با خریدار نهایی در ارتباط هستید. در واقع شما با کسانی که به این محصول یا خدمت نیاز دارند و یا صرفاً به حرف شما گوش می‌دهند و برای استفاده از آن اقدام می‌کنند، در ارتباط خواهید بود. این نوع روابط وابسته بر اساس اعتماد و اصالت بنا شده‌اند.

مزایای افیلیت مارکتینگ چیست؟

برخی از مزایای اصلی بازاریابی وابسته به شرح زیر است:

ایده بازارایابی رو به رشد

همانطور که گفته شد صنعت بازاریابی وابسته میلیاردها دلار ارزش دارد و در چند سال گذشته به شدت پیشرفت کرده است. همین مسئله باعث می‌شود که شانس شما برای بهره‌مندی از مزایای این استراتژی تبلیغاتی بیشتر شود.

پایین بودن هزینه راه اندازی

شما می‌توانید در لحظه به عنوان یک شرکت یا شخص تحت عنوان افیلیت مارکتر شروع به فعالیت کنید. در واقع برای فعالیت و کسب درآمد از همکاری در فروش، نیازی به سرمایه اولیه نیست. غالباً شما می‌توانید به راحتی به عنوان یک افیلیت مارکتر برای یک کسب و کار شروع به کار کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پلتفرم آنلاین مانند وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی را برای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات راه اندازی کنید.

بدون نیاز به دانش تخصصی

برای بهره‌مندی از مزایای استراتژی تبلیغاتی همکاری در فروش، به دانش زیادی نیاز ندارید. خوبی افیلیت مارکتینگ این است که می‌توانید آن را به تدریج در حین کار، تست و تمرین تکنیک‌های مختلف یاد بگیرید. با این حال، روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی برای اجرای برنامه‌های بازاریابی وابسته وجود دارد، و شما می‌توانید از هر یک از آنها مرتبط با نیازها و نیازهای بازاریابی خود استفاده کنید.

سرمایه گذاری محدود

در مقایسه با سایر مشاغل، هزینه عملیاتی راه اندازی کسب و کار بازاریابی وابسته و فعالیت به عنوان افیلیت مارکتر تقریباً هیچ است. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و برق پایدار و سایر هزینه‌های دامنه، هاست،، طراحی و موارد دیگر است تا بتوانید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

منبع درآمد اضافی

نکته جالب توجه این است که شما می‌توانید افیلیت مارکتری را به عنوان شغل دوم و فریلنسری انتخاب کنید. بنابراین مجبور به ترک کار اول خود نیستید و می‌توانید به صورت هم‌زمان دو شغل داشته باشید. علاوه بر این، چون سرمایه اولیه زیادی برای انجام این کار صرف نکرده‌اید، نگران از دست رفتن دارایی خود نخواهید بود.

انعطاف پذیری و راحتی

می‌توانید کمپین‌های مختلفی را در وب‌سایت‌های مختلف اجرا کنید تا پیوند تبلیغات همکاری در فروش را به بهترین شکل مختلف پیش ببرید، این موضوع به شما کمک می‌کند تا روی تبلیغات کلیکی با عملکرد خوب تمرکز و بقیه را رها کنید. علاوه بر این فراموش نکنید که برای افیلیت مارکتر بودن هیچ محدودیتی ندارید، درواقع مجبور به تبلیغ یک محصول از یک برند خاص نیستید. می‌توانید با چندین شرکت و فروشگاه‌های مختلف همکاری داشته باشید.

درواقع اگر احساس می‌کنید که فروش یک محصول دشوار است، پس باید سراغ محصول بروید که فروش آن کمی راحت‌تر است و سود بیشتری برای شما به همراه دارد. به عبارت دیگر اگر فروش یک محصول به خوبی پیش نمی‌رود، می‌توانید دیگر برنامه‌های همکاری در فروش را امتحان کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سود بیشتری از این مسیر کسب کنید.

عدم نیاز به تمرکز روی خدمات مشتری

ایجاد، مدیریت و حفظ روابط با مشتری فرایند دشواری است و نیاز به کار و زمان زیادی دارد. اما لازم نیست که شما در مورد آن در مدل کسب و کار بازاریابی وابسته نگران باشید. درواقع تمام تمرکز شما روی فروش و دریافت کمسیون است و نگران خدمات پس از فروش به مشتری نخواهید بود.

امکان تبلیغات به روش‌های مختلف

برای اجرای برنامه همکاری در فروش محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید از طریق روش‌های مخالف مانند PPC، بازاریابی ایمیلی یا پست وبلاگ تبلیغ کنید. در واقع، شما می‌توانید محصولات وابسته خود را در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند Quora، نی نی سایت، جواب سؤال و … تبلیغ کنید.

درآمد مبتنی بر عملکرد

اگر در اجرای کمپین‌های بازاریابی و تبلیغ محصولات/خدمات مهارت دارید، بر اساس عملکردی که دارید، قطعاً درآمد خوبی هم خواهید داشت.

معایب همکاری در فروش چیست؟

برخی از معایب اصلی بازاریابی وابسته به شرح زیر است:

عدم وجود قابلیت کنترل

زمانی که به یکی از برنامه‌های همکاری در فروش می‌پیوندید، حق دخالت ندارید و باید از قوانین و مقررات شرکت مجری استراتژی بازاریابی وابسته، پیروی کنید. گرچه این موضوع در ابتدا بدون مشکل به نظر می‌رسد، اما در آینده رقابت را برای شما سخت‌تر می‌کند. زیرا همه چیز به برنامه‌ای که شما در آن شرکت کرده‌اید بستگی دارد، باید منتظر بمانید تا نرخ کمسیون تغییر کند، ارتباطات بهتر شود و …

عدم امکان کنترل رقابت

راه اندازی آسان، هزینه محدود و سودآوری بالا از مزایای یک برنامه افیلیت مارکتینگ است. همچنین به این معنی است که هر کسی می‌تواند کمپین بازاریابی جدید خود  را شروع کند و سهم بازار را به دست آورد. در نهایت نتیجه این موضوع این است که شما کنترلی روی شرایط بازار و تبلیغات نخواهید داشت. درواقع افیلیت مارکترهایی که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، شرایط کسب درآمد از همکاری در فروش را برای بقیه افراد سخت می‌کنند.

عدم امکان ایجاد پایگاه داده از مشتریان وفادار

همانطور که پیش از این گفتیم، ردیابی کاربران با استفاده از لینک‌ها زمانی که به سایت شما ارجاع داده می‌شوند، کار ساده‌ای است. اما زمانی که افراد برای دفعات بعدی از طریق همان لینک وارد سایت شما می‌شوند، متوجه نخواهید شد. در نتیجه راهی برای شناسایی مشتریان وفادار وجود ندارد.

درآمد تضمین نشده

درآمد بر اساس عملکرد شما یک شمشیر دو لبه است، اگر عملکرد شما افت کند، به دنبال آن درآمد شما از همکاری در فروش هم افت پیدا خواهد کرد. کار با برنامه‌های وابسته چالش برانگیز است، شما باید به طور مداوم کار کنید تا رشد و سودآوری را به حداکثر برسانید. در نتیجه هیچ وقت مشخص نخواهد بود که هر ماه به طور دقیق چقدر درآمد خواهید داشت.

نامناسب بودن فریلنسینگ برای همه

سبک زندگی به صورت فریلنسری برای همه افراد مناسب نیست. درواقع کار در محیطی به غیر محیط کار برای چند ساعت متوالی می‌تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل همه افراد با آن راحت نیستند و برخی افراد دچار افسردگی می‌شوند.

نمونه هایی از همکاری در فروش

نگاهی به برخی از شرکت‌هایی که در بازاریابی وابسته شرکت می‌کنند، الهام‌بخشی به شما خواهد بود و همچنین اثبات می‌کند که این روش چگونه می‌تواند برای هر دو طرف، کسب و کار و افیلیت مارکتر، جریان درآمدی ایجاد کند.

شاپیفای

برنامه همکاری در فروش Shopify شبکه‌ای از کارآفرینان، مربیان، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا است که ثبت نام در آن رایگان است. به محض آنکه حضور شما در برنامه همکاری در فروش این شرکت تأیید شد، لینک UTMدار منحصر به فردی دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. هر بار که مخاطبان شما از این لینک برای خرید استفاده کنند، شما پاداشی تحت عنوان کمسیون دریافت خواهید کرد. بر اساس گزارش‌هایی که از سوی این کمپانی منتشر شده است، هر افیلیت مارکتری که از برنامه همکاری در فروش شاپیفای استفاده می‌کند، به طور متوسط 58 دلار درآمد خواهد داشت.

Healthish

Healthish، مجموعه‌ای که در زمینه فروش آب معدنی فعالیت می‌کند، از استراتژی همکاری در فروش برای بازاریابی خود استفاده کرده است. این شرکت به جای آنکه وابسته به روش‌های سنتی جهت افزایش فروش باشد، از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای ایجاد آگاهی برای راه اندازی محصول اصلی خود، بطری WB-1 استفاده کرد. در حال حاضر این برند با اینفلوئنسرهایی که بیش از 100000 فالوور دارند، همکاری می‌کند.

آمازون

یکی از رایج‌ترین نمونه‌ها، برنامه بازاریابی وابسته آمازون است که به نام Amazon Affiliate شناخته می‌شود. در واقع، Amazon Associates در حال حاضر بیشترین سهم بازار را از شبکه‌های وابسته (45.81٪) دارد، پس از آن CJ Affiliate (8.14٪) و Rakuten Affiliate Network (7.85٪) قرار دارند. افرادی که به عنوان افیلیت مارکتر آمازون فعالیت می‌کنند، محصولات مختلفی را برای فروش و تبلیغ انتخاب خواهند کرد. این موضوع برای افرادی که تجربه زیادی در زمینه فروش به سبک همکاری در فروش ندارند، کمک بزرگی خواهد بود.

افیلیت مارکترها از طریق لینکی که توسط آمازون در اختیارشان قرار می‌گیرد، مخاطبان خود را به وب‌سایت آمازون هدایت می‌کنند. به ازای خریدهایی که به واسطه لینک‌های افیلیت انجام شود، افیلیت مارکتر پاداش دریافت می‌کند.

Etsy

Etsy  یک فروشگاه آنلاین و جهانی برای فروش کالاهای قدیمی و سایر اقلام منحصر به فرد است که بخشی از فروش خود را از طریق همکاری در فروش پیش می‌برد.  افرادی که بالای 18 سال سن دارند و یک وب‌سایت معتبر به همراه برند شناخته شده دارند، می‌توانند در برنامه افیلیت مارکتینگ Etsy شرکت کنند. نرخ کمیسیون متفاوت است و بر اساس قیمت سفارش پرداخت می‌شود.

eBay

شبکه Partner ایبی، یک برنامه بازاریابی وابسته به eBay است که و افیلیت مارکتر زمانی پاداش دریافت می‌کند که خریدار یک کالا را ظرف 24 ساعت پس از کلیک بر روی لینک خرید eBay در سایت وابسته خریداری کند. نرخ کمیسیون به دسته بندی اقلام فروخته شده بستگی دارد و از 1 تا 4 درصد متغیر است. سقف پرداختی، 550 دلار به ازای هر کالا است.

نتیجه گیری

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال کنترل درآمد خود با تمرکز بر روش‌های درآمد مبتنی بر عملکرد هستند. با همکاری یک فروشنده، یک بازاریاب وابسته یا افیلیت مارکتر با انگیزه قادر خواهد بود بدون نگرانی در مورد تولید محصول یا خدمات خود، به درآمدی منفعل دست یابد. اگرچه موفقیت شغل به مهارت‌های بازاریابی وابسته بستگی دارد، اما می‌تواند راهی مؤثر برای دستیابی به درآمدی به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم باشد.

صمد کردی

صمد کردی

دانش آموخته عمران،عکاس خبری سابق، علاقه‌مند به کامپیوتر

مطالب مرتبط

کاربرد های سرور مجازی
آموزش

کاربردهای سرور مجازی (VPS) که درباره آن‌ها نمی‌دانستید!

نوشته شده توسط مهدی کریمی صمدی
8 تیر 1404
اقدامات ضروری در زمان جنگ؛ راهنمای کامل برای بقا، ایمنی و آرامش
آموزش

اقدامات ضروری در زمان جنگ؛ راهنمای کامل برای بقا، ایمنی و آرامش

نوشته شده توسط بشیری
8 تیر 1404
راهنمای فعال‌سازی منوی مخفی Wi-Fi در گوشی‌های سامسونگ
آموزش

راهنمای فعال‌سازی منوی مخفی Wi-Fi در گوشی‌های سامسونگ

نوشته شده توسط نرگس چالوک
3 تیر 1404
تشعشات هسته ای
آموزش

راهنمای کامل آمادگی و محافظت در برابر تشعشعات هسته ای

نوشته شده توسط مهدی کریمی صمدی
1 تیر 1404
دلایل وصل نشدن گوشی شیائومی به وای فای + راهکار حل مشکل
آموزش

دلایل وصل نشدن گوشی شیائومی به وای فای + راهکار حل مشکل

نوشته شده توسط بشیری
1 تیر 1404
خبر بعدی
روش های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

روش های کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

khordad1404 khordad1404 khordad1404

پیشنهادی

این گوشی های هوشمند در این ماه رونمایی میشوند

این گوشی های هوشمند در این ماه رونمایی می شوند

16 خرداد 1404
اولین درمان غیردارویی سرطان در جهان وارد مرحله آزمایش انسانی شد

اولین درمان غیردارویی سرطان جهان به آزمایش انسانی رسید

25 خرداد 1404

داغ‌ترین‌های روز

جنگنده‌های مدرن چین ؛ گزینه‌ بالقوه نوسازی ناوگان هوایی ایران

جنگنده‌های مدرن چین ؛ گزینه‌ بالقوه نوسازی ناوگان هوایی ایران

4 تیر 1404
ادامه اختلال در بعضی از خدمات غیرحضوری بانک سپه و پاسارگاد

ادامه اختلال در بعضی از خدمات غیرحضوری بانک سپه و پاسارگاد

7 تیر 1404
نسخه ویژه شیائومی ۱۵ اولترا

نسخه ویژه شیائومی ۱۵ اولترا؛ وقتی گوشی هوشمند شبیه دوربین کلاسیک می‌شود

5 تیر 1404
گوشی شیائومی میکس فلیپ ۲

شیائومی میکس فلیپ 2 با پردازنده اسنپدراگون 8 الیت و لولای بادوام معرفی شد

5 تیر 1404
آیا قیمت ریپل به ۱۰ دلار خواهد رسید؟

آیا قیمت ریپل به 10 دلار خواهد رسید؟

9 تیر 1404
تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران

دنیا با سرعتی خیره کننده به سمت تحقق رویاهایی می رود که تا دیروز دست نیافتنی و محال بود و بشر با گذر از دریایی از موانع یک به یک در حال تحقق آنها است.

ما در” تک ناک” تلاش می کنیم سهمی از انعکاس تحولات بی شمار فناوری و اخبار تکنولوژی داشته باشیم و در این کهکشان بی انتهای یافته های علمی و دانش محور محتوایی قابل اتکاء و اخباری موثق را از گوشه و کنار دنیا در اختیار علاقمندان و مخاطبان خود قرار دهیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تازه‌ها

اجرای ویندوز ۹۵ روی کنسول PlayStation 2؛ موفقیتی ناقص اما جذاب

نصب ویندوز 95 روی پلی‌استیشن 2؟ یوتیوبری غیرممکن را ممکن کرد!

9 تیر 1404
چین ابرقدرت نیمه‌رسانا

چین به سمت تبدیل‌شدن به ابرقدرت نیمه‌رسانا جهان می‌رود

9 تیر 1404
متا واحد هوش مصنوعی خود را تحت ساختاری جدید به نام «آزمایشگاه‌های ابرهوش» سازمان‌دهی می‌کند

متا به‌دنبال پیشی‌گرفتن در رقابت هوش مصنوعی عمومی با ایجاد آزمایشگاه‌های ابرهوش

9 تیر 1404
رونق هوش مصنوعی، محرک اصلی رشد بی‌سابقه در تولید نیمه‌رساناهای پیشرفته

انفجار تولید تراشه‌های ۷ نانومتری و پایین‌تر تا سال ۲۰۲۸

9 تیر 1404

دسترسی سریع

  • فناوری
  • کامپیوتر و موبایل
  • نقد و بررسی
  • آموزش
  • ارز دیجیتال
  • علمی
  • کسب و کار
  • وسائل نقلیه
  • بازی و سرگرمی
  • چند رسانه ای
  • صفحه اصلی
  • همه اخبار
  • تبلیغات تکناک
  • درباره ما
  • تماس با ما

© Copyright 2025 Technoc.ir

technoc-instagram
No Result
مشاهده تمامی نتایج
  • فناوری
    • اخبار هوش مصنوعی
    • رباتیک
    • اینترنت و شبکه
    • شبکه های اجتماعی
    • هوافضا
    • معماری
    • ورزش
    • رویداد ها
    • دوربین دیجیتال
  • کامپیوتر و موبایل
    • موبایل و تبلت
    • لپ تاپ و کامپیوتر
    • اپلیکیشن موبایل
    • نرم افزار
    • سخت افزار
    • ساعت هوشمند
    • مانیتور
    • اسپیکر و هدفون
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
  • نقد و بررسی
    • بررسی موبایل و تبلت
    • کنسول بازی
    • بررسی لپ تاپ و کامپیوتر
    • قطعات کامپیوتر
    • نرم افزار
    • بررسی اسپیکر و هدفون
    • بررسی ساعت هوشمند
  • آموزش
    • سیستم عامل موبایل
    • سیستم عامل کامپیوتر
    • آموزش هوش مصنوعی
    • سخت افزار
  • اخبار ارز دیجیتال
    • قیمت لحظه ای ارز دیجیتال
    • ماشین حساب ارز دیجیتال
    • آموزش ارز دیجیتال
  • علمی
    • سلامت و پزشکی
    • انرژی
    • فیزیک
    • شیمی
    • نجوم
    • ورزش
    • محیط زیست
    • باستان شناسی
  • کسب و کار
    • شرکت ها
    • بورس
    • مدیریت(پروژه، کسب و کار، منابع انسانی)
    • استارتاپ ها
    • دولت الکترونیک
    • رویداد کسب و کار
  • وسائل نقلیه
    • خودرو
    • دوچرخه
    • موتور سیکلت
    • قطار
    • هواپیما
  • بازی و سرگرمی
    • کنسول بازی های کامپیوتری
    • بازی های کامپیوتر
    • بازی کنسول
    • بازی موبایل
    • فیلم و سریال
  • چند رسانه ای
    • عکس
    • ویدئو
  • اخبار داخلی
    • دانش بنیان
    • دولت الکترونیک
    • رویداد داخلی
    • بازار
    • دانشگاه

© Copyright 2025 Technoc.ir