امکان استفاده از آواتار‌های متحرک در واتساپ

واتساپ، اپلیکیشن پیام رسان متعلق به متا، قرار است در بروزرسانی آتی خود یک ویژگی جدید و هیجان انگیز ارائه کند.

به گزارش تکناک، به تازگی، واتساپ دو پیشرفت قابل توجه در عملکرد آواتار خود در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید ایجاد کرده است. یکی از این موارد امکان ایجاد آواتارهای خود با گرفتن عکس است.

پیشرفت دوم شامل ارائه مجموعه گسترده‌ای از آواتارها به کاربرانی که آواتارهای خود را در تنظیمات برنامه شخصی سازی کرده‌اند، می‌شود. اما این موارد تنها ویژگی‌های آتی نخواهند بود.

طبق اطلاعات فاش‌شده از آخرین به‌روزرسانی بتا، بر اساس این پیشرفت ها، واتساپ در حال توسعه یک نسخه متحرک از مجموعه آواتار‌های خود است. این به روز رسانی وعده افزودن عناصر پویا به آواتار‌های متحرک ، زندگی و شخصیت بیشتر به استیکرها و بهبود تجربه کلی ارتباط را می‌دهد. تاریخ انتشار دقیقی برای این موارد اعلام نشده است، اما آواتارهای متحرک کاربردی خواهند بود و تجربه کاربری پایداری را ارائه خواهند داد.

در کنار آواتارهای متحرک، واتساپ همچنین بر روی یک ویژگی پیشنهاد استیکر بر اساس شکلک‌های مورد استفاده در چت کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای مرتبط را راحت‌تر کشف و به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این پیشرفت‌های هیجان انگیز، واتساپ به طور فعال روی چندین ویژگی دیگر برای بهبود تجربه کاربری کار می کند. این موارد شامل افزایش حریم خصوصی با امکان مخفی‌کردن شماره تلفن برای communities، معرفی ویژگی فیلتر راحت لیست چت، و ارائه قابلیت اشتراک گذاری ویدیو با کیفیت بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.