امکان استفاده همزمان یک حساب واتساپ در 4 گوشی هوشمند

واتساپ امروز اعلام کرد که مردم از این پس می‌توانند از این برنامه پیام‌رسانی بر روی چندین گوشی به طور همزمان استفاده کنند

واتساپ امروز اعلام کرد که مردم از این پس می‌توانند از این برنامه پیام‌رسانی بر روی چندین گوشی به طور همزمان استفاده کنند و در مجموع تا چهار دستگاه همراه امکان اتصال به یک حساب را خواهند داشت.

به گزارش تکناک، این فرآیند به طور مشابه مانند نحوه پیوند رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها به حساب های خود و استفاده از واتساپ به طور مستقل در هر دستگاه است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، این به روز رسانی را در صفحه فیس بوک خود نیز اعلام کرده است.

این شرکت برای اولین بار در سال گذشته قابلیت اتصال چندین دستگاه را در تلاش برای افزایش سازگاری بین دستگاه ها ارائه کرد. به عنوان بخشی از این ویژگی، واتساپ چت‌ها و رسانه‌ها را در سراسر دستگاه‌ها از طریق اینترنت همگام‌سازی می‌کند و در عین حال مکالمات را رمزگذاری شده نگه می‌دارد. با این حال، اگر دستگاه اصلی برای مدت طولانی غیرفعال بماند، واتساپ به طور خودکار از حساب در دستگاه های دیگر نیز خارج خواهد شد.

این شرکت در پست وبلاگ خود گفت: پیوند تلفن‌ها به عنوان دستگاه همراه، پیام رسانی را آسان تر می کند. اکنون می‌توان بدون خروج از سیستم، بین تلفن‌ها جابه‌جا شد و چت‌های خود را از دستگاه دیگری ادامه داد. اکنون حتی کارمندان بیشتری می‌توانند از طریق تلفن‌هایشان تحت یک حساب WhatsApp Business مستقیماً به مشتریان پاسخ دهند.

این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای در سطح جهانی منتشر شده است و در هفته‌های آینده همه آن را دریافت خواهند کرد. طبق اطلاعیه واتساپ، در هفته‌های آینده یک راه جایگزین برای افزودن دستگاه‌های همراه معرفی خواهد شد و کاربران می توانند شماره تلفن خود را در واتساپ وب تایپ و یک کد یک بار مصرف دریافت کنند. سپس با وارد کردن آن در تلفن اصلی خود، امکان پیوند دستگاه فراهم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.