امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش در نسخه دسکتاپ واتساپ

آخرین نسخه WhatsApp Beta در فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که به برخی از آزمایش‌کنندگان بتا این امکان را می‌دهد تا هنگام تماس ویدیویی، صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به گزارش تکناک، در حال حاضر تعداد محدودی از کاربران به این ویژگی دسترسی خواهند داشت ولی متا قرار است این ویژگی را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

در هنگام هر تماس ویدیویی این گزینه، در پایین صفحه فهرست می‌شود و به روشی مشابه  Microsoft Teams  کار می‌کند.امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش کاربران را قادرمی سازد کل دسکتاپ یا یک پنجره خاص را با همه شرکت‌کنندگان در تماس به اشتراک بگذارند. ، از جمله به کاربرانی که از طریق دستگاه های تلفن همراه در تماس ویدئویی شرکت می کنند.

این قابلیت قبلا با نسخه 2.23.11.19 به کانال بتای اندروید اضافه شده بود که ماه گذشته منتشر شد. به‌روزرسانی امکان اشتراک‌گذاری صفحه از دستگاه‌های اندرویدی را با چند محدودیت بر اساس دستگاهی که از آن استفاده می‌کند و تعداد شرکت‌کنندگان در تماس را فراهم می‌کرد. با این حال، به نظر نمی رسد که نسخه ویندوز هیچ یک از این محدودیت ها را داشته باشد.

واتسا‌پ در ماه‌های اخیر بسیاری از ویژگی‌های جدید را در برنامه ویندوز خود پیاده‌سازی کرده است، به‌روزرسانی‌های گروهی اصلی اجرا شده و همچنین از تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۸ کاربر در یک زمان و تماس‌های صوتی با حداکثر ۳۲ گروه پشتیبانی می‌کند،در حال حاضر پشتیبانی از نمایشگرهای بزرگ‌تر یک اولویت توسعه برای متا میباشد.

علاوه بر این با ویژگی Channels که اخیراً اعلام شده است، و درایو از Meta ، این ویژگی گام بعدی منطقی واتساپ برای تبدیل شدن به یک ابزار ارتباط تجاری کاملاً برجسته است که به طور بالقوه برنامه های تیم های مایکروسافت زوم و اسلک را تحت تأثیر قرار می دهد.

اشتراک‌گذاری صفحه در حال حاضر با ظرفیت محدودی برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. با این حال، برخی از کاربران خوش شانس گزارش می دهند که این گزینه در جدیدترین نسخه پایدار واتساپ برای ویندوز در دسترس آنها است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.